سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 5, 2023
16:29 جمعه، 15ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145094

مایکروسافت بخش‌های بیشتری از File Explorer ویندوز ۱۱ را مدرن می‌کند

مایکروسافت به‌روزرسانی آزمایشی جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که بخش‌های بیشتری از ابزار File Explorer را مدرن می‌کند.
 
 
مایکروسافت بیلدهای پیش‌نمایش جدیدی برای ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که به‌روزرسانی بزرگ دیگری را در File Explorer اعمال می‌کنند. بیلد جدید کانال توسعه‌دهنده شامل نمای مدرن Details Pane است که جزئیات فایل‌ها را به شما نمایش می‌دهد. این پنجره وقتی نمایش داده می‌شود که روی فایل مدنظر یک بار کلیک کنید.
 
 
 
مایکروسافت از زمان انتشار ویندوز ۱۱ در سال ۲۰۲۱،‌ به آرامی بخش‌های بیشتری از فایل اکسپلورر را مدرن کرده است. مدرن‌سازی فایل اکسپلورر از بخش هدر و منوها شروع شد و اواخر سال گذشته‌ی میلادی برای اولین بار شاهد اضافه شدن تب به این اپلیکیشن بودیم.
 
 
 
مایکروسافت امسال روی نسخه‌ی مدرن‌تر صفحه‌ی اصلی و نحوه‌ی نمایش فولدرها و صفحه‌ی گالری کار می‌کند. گالری جدید هم‌اکنون در حال آزمایش است.
 
Details Pane مدرن نمایی کلی از فایلی را که انتخاب کرده‌اید به شما نشان می‌دهد. این نما شامل پیش‌نمایش فایل و فعالیت‌ها و کامنت‌های اخیر است. همچنین در صفحه‌ی Details Pane فایل‌های مرتبط را خواهید دید.
 
 
 
جدیدترین به‌روزرسانی آزمایشی ویندوز ۱۱ افزون‌بر مدرن‌سازی فایل اکسپلورر شامل بهبودهای دیگر است. در این به‌روزرسانی Windows Spotlight میزبان تغییراتی شده و اکنون چینش‌های متفاوتی را در دسترس شما قرار می‌دهد. در پنل ویجت‌ها شاهد ویجت جدید فیسبوک هستیم و منوی استارت ازاین‌پس صفحات وبی را که به‌تازگی از آن‌ها بازدید کرده‌اید نشان می‌دهد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.