تلفن همراه

گوشی

May 10, 2023
16:17 چهارشنبه، 20ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145274

چرا به آیفون ۱۵ پرو مکس «فوق پرچمدار» می‌گویند؟

تصویر منتشر شده توسط یک افشاگر نشان می‌دهد که «آیفون ۱۵ پرو مکس» قرار است یک پرچمدار فوق‌العاده باشد.
 
 
 
به گزارش فون آرنا، کاربران گوشی‌های هوشمند نظرهای متفاوتی در مورد اینکه کدام ویژگی یک گوشی مهم است، دارند. برخی از آنها سریعترین چیپست را می خواهند. برخی دیگر بر این باورند که یک گوشی باید بهترین دوربین را داشته باشند. برخی به لبه‌ها و قاب صفحه نمایش علاقه دارند و اگر از طرفداران لبه‌ها و قاب (حاشیه‌های) باریک نیز هستید، «آیفون ۱۵ پرو مکس» می‌تواند گوشی هوشمند مورد علاقه بعدی شما باشد.
 
«آیفون ۱۴ پرو مکس» لبه‌های بسیار باریکی دارد اما آیفون ۱۵ پرو مکس می تواند نازک ترین حاشیه ها را داشته باشد. سایت افشاگر «آیس یونیورس» که منبع این ادعا بود، اکنون به طور ضمنی ادعا کرده است که آیفون ۱۵ پرو مکس که برخی منابع می‌گویند به عنوان «آیفون ۱۵ اولترا» شناخته می‌شود، لبه‌های بسیار زیبایی خواهد داشت.
 
یکی از افشاگران قدیمی اخبار درباره گوشی‌های موبایل هوشمند تصویری از محافظ صفحه نمایش آیفون ۱۵ پرو مکس را در کنار تصویری از ظاهر دستگاه منتشر کرده است. در هر دوی این تصاویر لبه‌های نازک و باریک دیده می‌شوند. انتظار می‌رود لبه‌های این گوشی نه تنها از لبه‌های ۲.۱۷ میلی‌متری «آیفون ۱۴ پرو» نازک‌تر باشند، بلکه از لبه‌های ۱.۸۱ میلی‌متری که رکورددار کنونی آن گوشی «شیائومی ۱۳» است، نیز نازک‌تر باشند.
 
 
 
طبق اطلاعات فاش شده قبلی از افشاگر قابل اعتمادی به نام «شریمپ اپل پرو»، لبه‌ها نیز در مقایسه با آیفون ۱۴ پرو مکس خمیده خواهند بود تا ظاهری شبیه اپل واچ داشته باشند. نظر آیس یونیورس در مورد قاب‌های این سری از گوشی‌های آیفون ۱۵ بسیار خاص است و فکر می‌کند که لبه‌ها و قاب باریک‌تر «آیفون ۱۵ پرو مکس» را به یک گوشی «فوق العاده پرچمدار» تبدیل می‌کند. البته، لبه‌های نازک به تنهایی برای تبدیل شدن یک گوشی به پرچمدار برتر کافی نیستند و انتظار می‌رود «آیفون ۱۵ پرو مکس» نیز چندین پیشرفت دیگر نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد.
 
گوشی‌های «آیفون ۱۵ پرو» و «​​پرو مکس» می‌توانند دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بزرگ‌تر داشته باشند که به آنها کمک می‌کند تا از دوربین‌های برتر کنونی گوشی‌های اندرویدی پیشی بگیرند. پرو مکس احتمالا دوربین پریسکوپی نیز خواهد داشت. مدل‌های «پرو» نیز ممکن است دارای چیپست جدیدی باشند.
 
در مورد دیگر جنبه‌های طراحی، صفحه نمایش ظاهرا همچنان مسطح خواهد بود. مدل‌های «پرو» ممکن است دارای قاب تیتانیومی باشند و دستگاه می‌تواند عرض و بلندی کمتری داشته باشد، اما ۵ درصد ضخیم‌تر باشد. به دلیل هزینه‌های بالاتر و پیچیدگی ساخت، انتظار نمی‌رود این گوشی‌ها دیگر دارای دکمه‌های صدا و پاور حالت جامد باشند. سری گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و پرومکس به احتمال زیاد در ماه سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور ۱۴۰۲) معرفی خواهند شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.