سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

May 14, 2023
11:32 یکشنبه، 24ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145363

بینگ چت در کنار پاسخ‌های متنی، عکس و جدول به شما نشان می‌دهد

در میان قابلیت‌های جدیدی که به بینگ چت اضافه شده است می‌توانیم قابلیت نمایش تصویر و جدول را هم ببینیم.
 
 
 
 
مایکروسافت هفته گذشته از تغییرات و ویژگی‌های جدیدی برای بینگ چت خبر داد. در کنار قابلیت دسترسی به سابقه چت‌ها، بینگ حالا با قابلیت‌های جدید خود می‌تواند از تصاویر برای پاسخ‌دادن به پرسش‌های متنی استفاده کند. به‌علاوه، جدول‌ها هم به جواب‌های این چت‌بات راه پیدا کرده‌اند.
 
مایکروسافت در وبلاگ رسمی بینگ می‌گوید این چت‌بات حالا می‌تواند به جواب‌های متنی خود تصویر اضافه کند: «برای مثال، اگر درباره فلامینگوها یا برگچه‌خوارها سؤال بپرسید، تصویری از این حیوانات هم در کنار جواب به شما نشان داده می‌شود. کافیست روی این تصاویر کلیک کنید تا کارت اطلاعات آن‌ها ظاهر شود و بتوانید به اطلاعات بیشتری درباره سکونتگاه، رژیم غذایی، چرخه حیات و دیگر حقایق مربوط به این موجودات دست یابید.»
 
 
قابلیت‌های جدید بینگ چت مایکروسافت
یکی از کاربران با انتشار تصویری از این قابلیت نوشته است که او در هنگام کسب اطلاعات پیرامون وضعیت آب‌وهوا با تصویری از سرویس هواشناسی MSN مایکروسافت روبه‌رو شده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد که این ویژگی می‌تواند کاربردهای متفاوتی داشته باشد.
 
 
مایکروسافت درباره قابلیت دیگری که به بینگ چت اضافه شده است، می‌گوید: «ما عناصر بصری انتهای پاسخ‌های متنی را بازطراحی کردیم تا تناسب بیشتری با تجربه بینگ چت داشته باشند. این اتفاق درخصوص موضوعات گوناگون رخ داده است و هدف ما ارائه پاسخ‌های کامل‌تر به سؤالات شماست. برای مثال، زمانی که از این گفت‌وگو برای خرید استفاده می‌کنید، ما کاری کردیم تا راحت‌تر بتوانید اقلام مدنظر خود را با هم مقایسه کنید.»
 
از دیگر ویژگی‌های جدید بینگ چت می‌توانیم به قابلیت Export جواب‌ها اشاره کنیم. این ویژگی اجازه می‌دهد از پاسخ‌های بینگ به‌صورت PDF، فایل متنی یا سند ورد، خروجی بگیرید. به‌علاوه، کپی و پیست کدها یا نوشته‌های قالب‌بندی‌شده بینگ آسان‌تر شده است. در واقع حالا یک دکمه کپی وجود دارد که این کار را برای شما راحت‌تر می‌کند.
 
به‌دنبال معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی توسط گوگل در I/O 2023، انتظار می‌رود که مایکروسافت هم در کنفرانس بیلد 2023 در 2 خرداد از طرح‌های بیشتری برای بینگ پرده بردارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.