فناوری اطلاعات

May 16, 2023
13:15 سه شنبه، 26ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145401

المپیاد ورزشی ارتباطات از 30 اردیبهشت آغاز می شود/ رقابت 600 ورزشکار در 5 رشته ورزشی

مدیرعامل موسسه فرهنگی و ورزشی پیام، با اشاره به برگزاری دور جدید المپیاد ورزشی ارتباطات از روز 30 اردیبهشت ماه گفت: هدف ما بالابردن روحیه و آمادگی جسمانی کارکنان است که تلاش داریم با همکاری مسوولان محترم ورزش و رفاه و حمایت مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات به این مهم دست پیدا کنیم.
 
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین نعمتی، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و رفاهی پیام از برگزاری دوره جدید المپیاد ورزشی ارتباطات خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت هفته ارتباطات از سی‌ام اردیبهشت ماه 1402 در استان گیلان و مازندران آغاز و تا یازدهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: در المپیاد ارتباطات نزدیک به 600 ورزشکار از کارکنان شرکتها، سازمانها و پژوهشگاه های تابعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران، حضور خواهند داشت که در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی و در سه بخش بانوان، آقایان و مدیران به رقابت می‌پردازند.
 
نعمتی با بیان اینکه مطابق برنامه، مسابقات در رده بانوان در پنج رشته تنیس روی میز، شنا، تیراندازی و آمادگی جسمانی از 30 اردیبهشت تا 2 خرداد برگزار می شود، تصریح کرد: المپیاد ارتباطات در رده مدیران در 3 رشته شنا، تیراندازی و فوتسال از 3 تا 5 خردادماه پیگیری خواهد شد و پس از آن آقایان در 4 رشته فوتسال، والیبال، تیراندازی و شنا از 7 خرداد وارد رقابت خواهند شد که تا 11 خردادماه ادامه پیدا می کند.
 
مدیرعامل موسسه پیام با اشاره به اینکه افزایش آمادگی روحی و جسمی، تاثیر مستقیم در بهبود عملکرد منابع انسانی سازمان‌ها دارد، اظهار کرد: هدف ما بالابردن روحیه و آمادگی جسمانی کارکنان است که تلاش داریم با همکاری مسوولان محترم ورزش و رفاه و حمایت مدیران ارشد سازمان‌ها و شرکت های تابعه وزارت ارتباطات به این مهم دست پیدا کنیم.
 
وی افزود: بهبود و تحکیم روابط بین خانواده بزرگ ارتباطات کشور از دیگر اهداف برگزاری المپیاد به صورت متمرکز است که با برنامه‎های فرهنگی و مراودات اعضا در حاشیه المپیاد شکل خواهد گرفت.
 
مدیرعامل پیام، توجه به پیوست های فرهنگی را از مهم ترین شاخصه های این رقابت ها دانست و تصریح کرد: بمنظور بهره مندی مناسب تر از ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی این مسابقات، در حاشیه این رویداد ورزشی برای شرکت کنندگان اقداماتی در حوزه های فرهنگی شامل بازدید از خانواده معظم شهدا، تجلیل از ورزشکاران جانباز، مسابقات کتابخوانی، حضور مشاوران مذهبی در محل اقامت و پخش فیلم های سینمایی با موضوعات مرتبط با حوزه دفاع مقدس پیش بینی شده است.
 
نعمتی با بیان اینکه برگزاری المپیاد بزرگ ورزشی ارتباطات تلاش جمعی در همین راستا است، گفت: به حول و قوه الهی با هم‌افزایی همه شرکت‌ها، سازمان‌ها و پژوهشگاه‌های وابسته به وزارت ارتباطات به شکلی هر چه باشکوه‌تر برگزار می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.