باندپهن

باندپهن ثابت

May 17, 2023
14:54 چهارشنبه، 27ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145428

پیام ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران به مناسبت هفته ارتباطات و روز ملی روابط عمومی

«توانمندسازی کشورهای کمتر توسعه‌یافته از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات» به‌ عنوان شعار سال ۲۰۲۳ اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) مطرح شده است. شعاری که روی توانمندسازی کشورهای کمتر توسعه‌یافته از طریق فناوری اطلاعات و ارتباطات تمرکز دارد. در حال حاضر اتخاذ استراتژی روشن و شفاف در مواجهه با فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی ضرورت یافته است، چرا که اعتقاد بر این است فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی، مهم ترین عامل تغییرات در شئون مختلف جوامع هستند و ما باید با پرکردن شکاف دیجیتال و استانداردسازی از فرصت های بی شمار این عرصه بهره گیری کنیم.
 
 
مخابرات منطقه تهران بعنوان یکی از بازوان اصلی شرکت مخابرات ایران در پایتخت ایران اسلامی و سراسر استان تهران اقدامات گسترده ای را هم راستا با شعار اتحادیه بین المللی مخابرات (ITU) در قالب نهضت جهادی شرکت مخابرات ایران با عنوان اختصاری ” نجما” در دستور کار قرار داده است. با علم به اینکه این زیرساخت های مخابراتی است که بستر بی بدیلی برای بهره مند ساختن بخش های مختلف جامعه از فناوری های ارتباطی و اطلاعاتی مورد نیاز است.
 
از دیگر سو اعتقاد بر آن است که تحقق شعار سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نام گرفت، با توسعه همه جانبه صنعت ارتباطات و مخابرات حادث می شود، چرا که رشد و توسعه پایدار در شئون مختلف جامعه نیازمند وجود شبکه ارتباطی امن، با سرعت و کیفیت بالاست تا بر این مدار، اقتصاد دیجیتال و پویایی هرچه بیشتر مقوله تولید متجلی شود.
 
در این مسیر تلاش های مجاهدانه تمامی کارکنان خدوم که با وجود فراز و نشیب های بسیار، کمر به خدمت بسته اند تا سرویس های نوین مخابراتی را به مردم شریف استان تهران ارایه دهند جای تقدیر دارد.
مسیری که پیش رو است بطور یقین پدید آورنده آینده ای روشن و درخشان برای خانواده بزرگ مخابرات کشور است و اینجانب صمیمانه ترین تبریکات خود را در هفته ارتباطات نثار می کنم.
 
از سوی دیگر ارتباطات و به ویژه روابط عمومی، نقش مهم و بی بدیلی در تولید و بازتولید سرمایه اجتماعی جوامع و سازمان ها دارد و بسیاری از اندیشمندان و جامعه شناسان بر این باورند که سرمایه اجتماعی از شبکه های مرتبط ارتباطات و مراودات اجتماعی به وجود می آیند.
 
بدون شک یکی از منابع مهم تولید سرمایه اجتماعی سازمان، روابط عمومی است که به عنوان تسهیل گر و مرکز ثقل ارتباط درون و برون سازمانی در دستگاههای اجرایی و مرکز گردش و انباشت اطلاعات است.
فرا رسیدن هفته ارتباطات، روز جهانی مخابرات و همچنین روز ملی روابط عمومی را به تمامی تلاشگران عرصه مخابرات، ارتباطات و روابط عمومی مخابرات منطقه تهران که می کوشند حلقه وصل ارتباطات درون و برون سازمان پایدار و مستدام بماند، تبریک و شادباش می گویم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.