تبلت

تلفن همراه

May 20, 2023
10:59 شنبه، 30ام اردیبهشتماه 1402
کد خبر: 145477

رندرهای جدید گلکسی تب S9 اولترا، طراحی باریک آن را نشان می‌دهند

در این رندرها طراحی باریک تبلت سامسونگ و بریدگی بالای نمایشگر آن دیده می‌شود. همچنین یک ویدیو 360 درجه از دستگاه وجود دارد.
 
 
سامسونگ احتمالاً تا چند ماه دیگر از سری تبلت‌های تب S9 در کنار گوشی‌های تاشو گلکسی زد فلیپ 5 و زد فولد 5 رونمایی خواهد کرد. اکنون پیش از معرفی رسمی، رندرهای جدیدی از تبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی تب S9 اولترا منتشر شده که طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.
 
در رندرهایی که توسط OnLeaks از گلکسی تب S9 اولترا (با همکاری MySmartPrice) منتشر شده، طراحی بسیار نازک دستگاه با ابعاد 208.6 در 326.4 در 5.5 میلی‌متر کاملاً قابل رویت است. نشریه SamMobile در گزارش خود از این رندهای توضیح می‌دهد که تبلت سامسونگ دارای نمایشگر 14.6 اینچی Super OLED با وضوح 2960 در 1848 پیکسل، پوشش 120 درصدی گاموت رنگی DCI-P3 و یک بریدگی برای دوربین سلفی دوگانه است.
 
 
 
 
در این تصاویر همچنین نشان داده شده که گلکسی تب S9 اولترا روی پنل پشتی خود دارای دوربین دوگانه با فلاش است. چیدمان دوربین پشتی دستگاه مشابه سری گلکسی S23 است، به این معنا که از زبان طراحی جدید سامسونگ پیروی می‌کند.
 
از دیگر ویژگی‌هایی که در این رندرها به چشم می‌خورد، می‌توان به یک فضای اختصاصی برای اتصال مغناطیسی S Pen، سیستم اسپیکر چهارگانه و یک پورت USB Type-C اشاره کرد. همچنین در قسمت پایین دستگاه پین‌هایی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توان تبلت را به یک صفحه کلید متصل کرد.
 
مشخصات احتمالی گلکسی تب S9 اولترا
 
 
در گزارشی از اواخر سال گذشته گفته شده بود که تبلت‌های سری گلکسی تب S9 سامسونگ با پشتیبانی از استاندارد IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهند بود. وزن این تبلت 737 گرم گزارش شده و ظاهراً بدنه‌ای فلزی دارد. همچنین براساس گزارش دیگری که فروردین‌ماه امسال منتشر شده بود، گلکسی تب S9 اولترا احتمالاً به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 و 16 گیگابایت رم مجهز می‌شود. انرژی موردنیاز این دستگاه نیز از یک باتری 11200 میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود که از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کند.
 
در ویدیوی زیر می‌توانید طراحی این دستگاه را به‌صورت 360 درجه مشاهده کنید:
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.