تلفن همراه

گوشی

May 22, 2023
15:06 دوشنبه، 1ام خردادماه 1402
کد خبر: 145557

هواوی نوا Y91 با باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

این گوشی هواوی در کنار باتری غول‌پیکر، به نمایشگر بزرگ 6.95 اینچی با رفرش ریت 90 هرتز نیز مجهز شده است.
 
 
 
 
هواوی در سکوت خبری از جدیدترین گوشی هوشمندش برای بازار جهانی رونمایی کرد: هواوی نوا Y91. این دستگاه به یک باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر بزرگ 6.95 اینچی مجهز شده است.
 
مشخصات فنی هواوی نوا Y91
این گوشی هواوی به نمایشگر 6.95 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، رفرش ریت 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 270 هرتزی مجهز شده و برای افزایش امنیت کاربران، روی فریم آن سنسور اثر‌انگشت قرار گرفته است.
 
قدرت هواوی نوا Y91 را تراشه اسنپدراگون 680 کوالکام تأمین می‌کند. این دستگاه را می‌توان در دو نسخه با 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد که البته هر دوی آن‌ها از 8 گیگابایت رم بهره می‌برند.
 
 
 
انرژی جدیدترین گوشی هواوی را یک باتری غول‌پیکر 7000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی تأمین می‌کند. در بالای نمایشگر یک ناچ به‌چشم می‌خورد که میزبان دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.
 
روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه درون یک ماژول دایره‌ای‌شکل قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه 50 مگاپیکسلی است که توسط دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و فلاش LED همراهی می‌شود.
 
این دستگاه از دو سیم‌کارت، شبکه ارتباطی 4G LTE، بلوتوث 5.0، اسپیکر استریو دوگانه و پورت USB-C بهره می‌برد. ابعاد هواوی نوا Y91 برابر 171.6 در 79.9 در 8.9 میلی‌متر است و 214 گرم وزن دارد.
 
درحال‌حاضر هواوی تاریخ عرضه و قیمت این گوشی هوشمند را اعلام نکرده است، بااین‌حال می‌توان آن را در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای سفارش داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.