اپلیکیشن

تلفن همراه

May 30, 2023
11:04 سه شنبه، 9ام خردادماه 1402
کد خبر: 145831

قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش سرانجام به واتساپ اضافه شد

واتساپ با ارائه‌ی قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه، سعی دارد از نظر امکانات با همتایان خود رقابت جدی‌تری داشته باشد.
 
واتساپ یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای تماس ویدیویی به شمار می‌رود، اما احتمالاً بسیاری از ما تصور نمی‌کردیم این برنامه امکان اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش با دیگران را ارائه دهد! این قابلیت که در اپلیکیشن‌های دیگری مثل اسکایپ، مایکروسافت تیمز و زوم منطقی به‌ نظر می‌رسد، اکنون به واتساپ هم اضافه شده و درحال‌حاضر برای برخی از کاربران نسخه‌ی بتای این برنامه دردسترس است.
 
براساس اعلام WABetainfo، واتساپ اکنون قابلیتی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن هنگام تماس‌های ویدیویی می‌توانید نمایشگر دستگاه را با دیگران به‌ اشتراک بگذارید. با انجام این کار، درخواستی برای شروع ضبط یا پخش به کاربر نمایش داده می‌شود و پس‌ از تأیید، می‌توان صفحه نمایش را با دیگران به‌ اشتراک گذاشت.
 
 
 
 
اضافه شدن قابلیت اشتراک‌گذاری صفحه یعنی واتساپ به هر چیزی که روی نمایشگر دستگاه شما قابل مشاهده باشد، دسترسی خواهد داشت که ازجمله می‌توان به اطلاعاتی مثل رمز عبور، جزئیات پرداخت‌ها، عکس‌ها، پیام‌ها و صداهایی که هنگام فعال‌بودن این ویژگی پخش می‌شوند، اشاره کرد.
 
قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر به نسخه‌ی ۲٫۲۳٫۱۱٫۱۹ بتا واتساپ اضافه شده است. برای فعال کردن این ویژگی باید هنگام تماس ویدیویی با شخص یا گروه موردنظر، روی آیکون جدید در گوشه‌ی سمت‌ راست صفحه ضربه بزنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.