5G, 6G, vRAN, OpenRAN

اپراتورها

تلفن همراه

June 8, 2023
18:43 پنجشنبه، 18ام خردادماه 1402
کد خبر: 146079

CelcomDigi به دنبال صرفه جویی در هزینه های شبکه است

5G-money-dollars-business-770x285.jpg
 
ICTna.ir – کمپانی CelcomDigi بعنوان شرکت مخابراتی مالزی که اخیراً ادغام شده است، امیدوار است در سه سال آینده تا 1.4 میلیارد دلار در هزینه هایش صرفه جویی کند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در کنار انتشار گزارش مالی سه ماهه اول این شرکت، سلکام اهدافی نظیر یکپارچه سازی شبکه و هم افزایی خود را به اشتراک گذاشت. در سه سال آینده، این شرکت قصد دارد حدود 7هزار سایت بی تی اس را از رده خارج کرده و 2هزار سایت جدید ایجاد کند و در مجموع بین 16 تا 18 هزار سایت بی تی اس را در شبکه خود نگهداری کند. در عین حال، هدف آن افزایش پوشش جمعیتی 4G از 96 درصد به بیش از 98 درصد و افزایش سرعت متوسط ​​دانلود به حداقل 45 مگابیت در ثانیه است.
 
انتظار می رود برنامه یکپارچه سازی شبکه، هم افزایی 1.2 میلیارد دلاری ایجاد کند و 237.8 میلیون دلار دیگر از یکپارچه سازی حوزه آی تی صرفه جویی شود.
 
Datuk Idham Nawaw، مدیرعامل Celcom در بیانیه‌ای گفت: ما در حال تسریع تلاش‌ها در حوزه یکپارچه‌سازی در سراسر شبکه هستیم و بر ارائه مزایای همگرا به مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمرکز می‌کنیم. تلاش‌هایمان به منظور یکپارچه‌سازی سازمانی در حال انجام است و شرکت از روز اول به‌عنوان یک نهاد واحد، با یک تیم مدیریتی واحد و تمرکز دقیق بر ارائه بهترین‌های هر دو برند با نتایج بهبودیافته، تجربیات شبکه و خرده‌فروشی به 20.2 مشترک فعالیت می‌کند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.