تلفن همراه

گوشی

June 10, 2023
9:36 شنبه، 20ام خردادماه 1402
کد خبر: 146114

مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵ احتمالاً مشابه زد فلیپ ۴ خواهد بود

وقتی به مشخصات فاش‌شده از گلکسی زد فلیپ ۵ نگاه می‌کنیم، به‌نظر می‌رسد این گوشی تاشو درواقع نسخه‌ی ۲۰۲۳ گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود.
 
 
 
 
درحالی‌که به تاریخ معرفی گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ نزدیک می‌شویم، شایعه‌ها و گزارش‌های مرتبط با ویژگی‌های این محصول افزایش یافته است. اکنون یوگش برار، یکی از افشاگران خوش‌نام دنیای فناوری مشخصات گوشی تاشو بعدی سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ ۵ را به‌اشتراک گذاشته است. این اطلاعات نشان می‌دهد دستگاه مذکور تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نخواهد داشت.
 
به‌نوشته‌ی Androidauthority، گلکسی زد فلیپ ۵ به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، نمایشگر تاشو ۶٫۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و صفحه‌نمایش ثانویه‌ی ۳٫۴ اینچی با وضوح HD مجهز خواهد شد.
 
براساس اطلاعات فاش‌شده در حساب توییتر یوگش برار، نباید انتظار زیادی از بهبود باتری گلکسی زد فلیپ ۵ داشته باشید؛ زیرا این دستگاه با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سیمی ۲۵ وات عرضه خواهد شد که از این‌ نظر شبیه گلکسی زد فلیپ ۴ است.
 
شنیده‌ها حاکی از آن است گلکسی زد فلیپ ۵ از دوربین پشتی دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که البته عملکردش ممکن است با بهبودهای نرم‌افزاری و استفاده از قدرت پردازشی تراشه‌ی جدید اسنپدراگون، درمقایسه‌با نسل قبل ارتقا یابد.
 
از دیگر ویژگی‌های زد فلیپ ۵ سامسونگ می‌توان به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ و رابط‌ کاربری One UI 5.1 اشاره کرد. ناگفته نماند که مثل همیشه برند کره‌ای تا چهار به‌روزرسانی بزرگ اندروید و تا پنج سال وصله‌های امنیتی را برای این دستگاه منتشر خواهد کرد.
 
به‌هرحال نمی‌توان با اطمینان کامل درباره‌ی افشاگری‌های مرتبط با مشخصات محصولات معرفی‌نشده صحبت کرد و همچنان این احتمال وجود دارد سامسونگ تغییرات مهمی در زد فلیپ ۵ اِعمال کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.