September 2, 2011
12:37 جمعه، 11ام شهریورماه 1390
کد خبر: 36419

اسکایپ فروشگاه آنلاین عرضه اپلیکیشن راه‌اندازی کرد

شرکت ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی اسکایپ برای عرضه اپلیکیشن‌‌های سازگار با این شرکت به تازگی یک فروشگاه آنلاین راه‌اندازی کرده است.


به گزارش همکاران سیستم پیش از این می‌توانستید از طریق اسکایپ به اپلیکیشن‌های شرکت‌های طرف سوم دسترسی پیدا کنید، اما فروشگاه آنلاین به‌تازگی محلی برای جست‌وجو و دانلود اپلیکیشن‌های موجود در این شرکت به‌شمار می‌رود، این فروشگاه آنلاین از چهارشنبه هفته گذشته به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.


کاربران اسکایپ می‌توانند از طریق این فروشگاه آنلاین به فهرستی از اپلیکیشن‌ها دسترسی یابند، هم اکنون تنها 23 اپلیکیشن در این فروشگاه موجود است. کاربران می‌توانند با کلیک روی دسته‌بندی‌های موجود مانند بخش تجاری، ثبت تماس‌ها و به اشتراک گذاردن صفحه دسکتاپ اپلیکیشن‌های مورد نیاز خود را پیدا و دانلود کنند.


در میان این اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید برای مثال با استفاده از اپلیکیشن VodBurner Video Call Recorder  ویدئو تلفن‌های خود را ضبط کنید یا با استفاده از InnerPass Screen Sharing هنگام مکالمه با کاربر دیگر صفحه دسکتاپ خود را با او به اشتراک بگذارید و همچنین اپلیکیشن VuRoom  می تواند ویدئو کنفرانس و قابیلت‌های مرتبط را در اختیار کاربران تجاری قرار دهد.


برخی از این اپلیکیشن‌ها به صورت رایگان عرضه می‌شود و قیمت دیگر اپلیکیشن‌های بسیار ناچیز است، با کلیک روی صفحه ویژه هر اپلیکیشن شما می‌توانید قابلیت‌ها، نیازمندی‌ها برای نصب و توضیح مختصری درباره آن را مشاهده کنید.


همچنین اسکایپ با نمایش پنجره‌ای در بالای این فروشگاه آنلاین اپلیکیشن‌های جدید، بهترین اپلیکیشن‌های رایگان و اپلیکیشن‌های پر طرفدار را در معرض دید کاربران قرار می‌دهد.


شرکت اسکایپ هم‌اکنون خدماتی همچون تماس تلفنی، تماس ویدئویی و چت در فضای مجازی را به کاربران ارائه می‌دهد، خدمات اولیه این شرکت همگی رایگان هستند و تنها زمانی که کاربران قصد تماس با گوشی‌های همراه از طریق رایانه خود را داشته باشند باید پول بپردازند.


در حالی که سهام شرکت اسکایپ تا چند وقت دیگر به فهرست دارایی‌های شرکت مایکروسافت افزوده می‌شود، این شرکت همچنان به دنبال توسعه خدمات خود در فضای مجازی است.


شرکت مایکروسافت در نظر دارد با پرداخت هشت میلیارد و 500 میلیون دلار سهام شرکت اسکایپ را به‌زودی تصاحب کند، توافق درباره این واگذاری در ماه مه اعلام شد و دو شرکت ابراز امیدواری می‌کنند که تا پایان سال قرارداد نهایی امضا شود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.