December 10, 2011
18:29 شنبه، 19ام آذرماه 1390
کد خبر: 38569

الکامپ۱۷ در روز دوم و در غیاب وزیر صنعت افتتاح شد!

img_5107.jpg


با حضور وزیر ارتباطات و در غیاب وزیر صنعت، معدن و تجارت هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 به صورت رسمی افتتاح شد.
 
به گزارش فارس هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک،‌ ایران الکامپ 2011 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.
براساس این گزارش 571 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی در 10 سالن این نمایشگاه توانمندی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.
بنابراین گزارش الکامپ هفدهم در فضایی به وسعت 50 هزار متر مربع برگزار شده است. این نمایشگاه در 4 گروه «الکترونیک و سخت افزار»، «نرم افزار، تجهیزات شناسایی و مکان یابی رادیویی»، «شبکه، امنیت، اینترنتی، خدمات AST و رسانه مجازی» و «دولت الکترونیک و تجارت الکترونیک» برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش در روز نشست خبری هفدهمین الکامپ که در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، معاون شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی گفت: نمایشگاه الکامپ2011 باحضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و صنعت، معدن و تجارت برگزار خواهد شد؛ اما امروز در مراسم افتتاح صادق مفتح معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمید شهریاری دبیر شورای عالی اطلاع رسانی و علی حکیم جوادی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران، تقی‌پور را همراهی کردند و این مراسم بدون حضور مهدی غضنفری برگزار شد، الکامپ امسال با تولی‌گری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شده است.
براساس این گزارش هفدهمین نمایشگاه ایران الکامپ 2011 از 18 آذر ماه آغاز به کار کرده و به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران دایر است.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.