تجارت الکترونیک

August 28, 2012
13:14 سه شنبه، 7ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44156

تقدیر از ایرانسل در پنجمین نمایشگاه اله‌سیت

پنجمین نمایشگاه اله‌سیت که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی شهروندان از آخرین خدمات و سرویس‌های الکترونیکی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده بود، با برگزاری مراسم اختتامیه و تجلیل از شرکت‌ها و موسسات برتر خصوصی و دولتی به کار خود پایان داد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا) از روابط عمومی ایرانسل، در پنجمین دوره این نمایشگاه که با برپایی گردهمایی‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی و انجام مسابقات مرتبط همراه بود، سامانه سه بعدی شهر مشهد نیز افتتاح شد.
علاوه‌بر این با برگزاری کارگاه آموزشی امنیت با همکاری نظام صنفی رایانه‌ای خراسان رضوی و کارگاه‌های آشنایی با تکنولوژی‌های روز، خدمات پیشخوان دولت الکترونیک شهرداری مشهد و پرتال جامع محلات و توسعه سلامت الکترونیک نیز افتتاح شد.
شاید بتوان برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با جرایم رایانه‌ای را که با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت آموزش دادگستری استان برگزار شد را بتوان از دیگر برنامه‌های پرمخاطب این نمایشگاه عنوان کرد.
برپایی مسابقه رباتیک دانش‌آموزی و جشنواره نرم‌افزارهای موبایلی، جشن وبلاگ‌نویسان مشهدی و برگزاری نمایشگاه تکنولوژی‌های آینده، نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای نیز از دیگر برنامه‌های پنجمین نمایشگاه اله‌یست بود که در کنار موضوعاتی چون بانکداری الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، سامانه‌های هوشمند، امنیت اطلاعات و گردشگری الکترونیکی در این نمایشگاه ارائه شد.

غرفه ایرانسل به عنوان غرفه نمونه معرفی شد
غرفه شرکت ایرانسل به عنوان غرفه نمونه در پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک (اله‌سیت) انتخاب و با اهدای لوح تقدیری از مدیر عامل این شرکت تقدیر به عمل آمد.
در جریان برگزاری اختتامیه پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک (اله‌سیت)، مهندس آبسالان مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد با اهدای لوح تقدیری از شرکت ایرانسل به جهت حضور پررنگ و منتخب غرفه نمونه در زمینه تخصصی قدردانی کرد.
در متن این تقدیرنامه که به امضای مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد رسیده،آمده است: با سپاس از حضور در پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک (اله‌سیت) که از تاریخ یکم لغایت چهارم شهریورماه ۹۱ برگزار شد و باتوجه به ارزیابی انجام شده به عنوان “غرفه نمونه” در زمینه تخصصی برگزیده شده‌اید، توفیقات روزافزون شما را از ایزدمنان خواستارم.
گفتنی است شرکت ایرانسل در سال گذشته نیز در چهارمین دوره نمایشگاه اله‌سیت مشهد به عنوان یکی از حامیان مالی این نمایشگاه حضور داشت.

تعامل مناسب شرکت‌های خصوصی و دولتی
به گفته برگزارکنندگان، در جریان برگزاری این نمایشگاه تعامل مناسبی نیز میان بخش خصوصی، دولتی و عمومی ایجاد شد و یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه محقق شد که قطعا این امر سبب توسعه پایدار و تحقق شهرهای الکترونیکی در آینده‌ای نزدیک خواهد شد.
باتوجه به اینکه شهر الکترونیک و دولت الکترونیک دو موضوع مکمل هم هستند که یکی بدون دیگری محقق نمی‌شود، توجه به موضوع  شهرالکترونیک باتوجه به زیرساخت‌ها یک محور کلیدی است و ایجاد بستر اصلی و کلیدی برای این موضوع تنها بر عهده وزرات فناوری اطلاعات نبوده و نیازمند تلاش و توجه همه دستگاه‌های مرتبط است.
فراهم آوردن بستر معرفی فعالان IT در ایران و جهان و امکان‌سنجی و بررسی قابلیت‌های فنی و علمی آنها نیز از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه بود که با معرفی توانمندی شرکت‌های ایرانی درتولید و صادرات نرم‌افزار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود.
لازم به ذکراست: پنجمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الکترونیک (اله‌سیت) از تاریخ یکم لغایت چهارم شهریور ماه سال جاری با حضور جمع کثیری از شرکت‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.