September 2, 2012
19:53 یکشنبه، 12ام شهریورماه 1391
کد خبر: 44226

ال جی قوی‌ترین گوشی چهارهسته‌ای جهان را عرضه می‌کند

شرکت Qualcomm از آغاز همکاری‌های جدیدی با LG خبر داده است که به موجب آن شرکت کره‌ای یاد شده از ماه آینده گوشی هوشمند جدیدی را با پردازنده چهارهسته‌ای روانه بازار می‌کند.



به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این گوشی هوشمند که قرار است در مرحله نخست وارد کشور سازنده شود، پس از مدت کوتاهی به دست  کاربران جهانی خواهد رسید. برای این گوشی هوشمند پردازنده چهارهسته‌ای  Snapdragon S4 Pro مجهز به تراشه APQ8064 در نظر گرفته شده است و کاربران به کمک آن می‌توانند به شبکه مخابراتی LTE متصل شوند.


بیانیه منتشر  شده در این زمینه از سوی این شرکت تراشه‌ساز اعلام داشته است: «شرکت Qualcomm آخرین پلتفورم Snapdragon S4 Pro را در اختیار شرکت LG گذاشته است که این پلتفورم مخصوص گوشی‌های هوشمند ساخته شده و شامل 4 هسته پردازشگر مجزا می‌شود که از ابتدای سپتامبر وارد کره شده است و به دنبال آن وارد دیگر کشورهای جهان نیز می‌شود».


در ادامه  این بیانیه آمده است: «این گوشی هوشمند جدید تنها محصول در بازار جهانی  است که شامل این پردازنده می‌شود و برای آن امکان پشتیبانی از کانال‌های  مختلف شبکه‌های مخابراتی 3G و LTE در نظر گرفته شده است».


شرکت LG همچنین روز گذشته گوشی هوشمند جدیدی را از سری محصولات Nexus گوگل معرفی کرد و توضیح داد که به زودی این گوشی هوشمند را شرکت مخابراتی NTT DoCoMo عرضه می‌کند. این گوشی با نام LG Optimus Nexus وارد بازار می‌شود و برای آن نسخه 4.1 سیستم‌عامل اندروید در نظر گرفته شده است که از دیگر امکانات آن می‌توان به پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon S4 Pro اشاره کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.