اپراتورها

تلفن همراه

October 6, 2012
21:23 شنبه، 15ام مهرماه 1391
کد خبر: 50588

تخفیف ویژه همراه اول به حجاج

 

زائران بیت الله الحرام در صورت استفاده از سیم کارت های همراه اول در سفر حج، از تسهیلات ویژه ای برخوردار می شوند.

به گزارش شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول برای رفاه حال حجاج ایرانی، امسال نیز به مکالمات و ارسال پیامک، 80 درصد تخفیف می دهد.
بر اساس این گزارش، با سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول مکالمه با ایران 700 تومان، مکالمه دریافتی 350 تومان، ارسال پیامک 300 تومان و دریافت پیامک و روشن نمودن گوشی رایگان است.
این گزارش می افزاید: در حج امسال همراه اول یک سیم کارت اعتباری با اعتبار اولیه 20 هزار ریال به زائران هدیه می دهد که زائران می توانند یکی از بسته های هدیه فعال سازی پائیزه را نیز فعال کنند؛ همچنین صاحب خط در قرعه کشی جوایز ویژه این اپراتور شرکت خواهد داشت.
مشترکان همراه اول می توانند با ارسال پیامک با متن «نام یا کد کشور» به شماره 8070 و یا ارسال پیامک با متن «R، نام یا کد کشور» به شماره 99009 از تعرفه رومینگ در کشور مورد نظر اطلاع یابند.
همراه اول با تأکید بر اینکه روشن نمودن تلفن همراه هیچ هزینه ای در بر ندارد، اعلام کرده است هزینه مکالمات بین الملل به دقیقه محاسبه می شود .

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.