تبلت

تلفن همراه

October 6, 2012
21:40 شنبه، 15ام مهرماه 1391
کد خبر: 50613

ارزان‌ترین تبلت Acer در راه است

 

رقابت بین تبلت‌های ارزان قیمت ۷ اینچی با Kindle Fire آمازون آغاز شد و با حضور Nexus 7 و سری‌ جدید kindle شدت بیشتری گرفت. اکنون، بازار داغ ۷ اینچی‌ها، Acer را نیز برای  حضور با تبلتی ارزان قیمت مصمم نموده است. تبلت اندرویدی Iconia Tab A110، پاییز امسال مثلث سه گانه رقابت را تکمیل خواهد نمود.

Report: Acer set to launch Iconia Tab A110 with Jelly Bean this fall

به گزارش وبلاگینا Iconia Tab A110 با سیستم‌عامل اندروید ۴.۱ به صورت پیش فرض ارائه خواهد شد و خیال کاربران را برای انتظار ارائه به روزرسانی جدید این سیستم عامل فعلا راحت خواهد نمود. اطلاعاتی که پیش از این نیز از این تبلت گزارش شده بود، از حضور پردازنده چهارهسته‌ای تولید Nvidia با نام Tegra 3، صفحه نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴×۶۲۰  به همراه ۱گیگابایت RAM و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی خبر می‌داد. دوربین به کار رفته در قسمت جلویی دستگاه، دوربین ۲ مگاپیکسلی برای مکالمات ویدیویی‌ست. به علاوه پورت‌های میکرو HDMI، پورت USB و جایگاه‌ حافظه‌های SD از جمله دیگر قابلیت‌های این تبلت ارزان محسوب می‌شوند.

اصلی‌ترین ویژگی‌ مثبت این تبلت،‌ به غیر از حضور اندروید ۴.۱، مربوط به قیمت آن است. قیمتی که در خرده فروشی انگلستان برای پیش فروش این تبلت اعلام شده است ۱۷۹ یورو می‌باشد. همچنین قیمت‌های اعلام شده در کشور آمریکا نیز زیر ۲۰۰ دلار اعلام شده است. با توجه به این قیمت و قیمت‌های مشابه در تبلت گوگل و تبلت آمازون، می‌توان انتظار آغاز رقابتی تازه در تبلت‌های ۷ اینچی بود.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.