October 7, 2012
1:01 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50642

خردکردن اپل به نام هنر/ اصابت گلوله به آیفن و نابودی مک بوک ایر با تبر

 

برای بسیاری این لحظات که از دستگاه های دیجتالی خود ناامید می شوند پیش آمده اما کمتر کسی است که با تبر، اسلحه و مشعل کوره ای به این دستگاه ها حمله ور شود و آثاری را به نام هنر خلق کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک هنرمند با برداشتن تبر و اسلحه چندین نوع از محصولات شرکت اپل را خرد کرده و یا آنها را زیر قطار گذاشته و بعد قطعات خردشده را در کنار هم قرار داده و از آنها عکاسی کرده است.

مایکل تامپرت با گرفتن عکسهایی با وضوح تصویر بالا این امکان را برای مخاطب آثار هنری خود فراهم کرده تا جزئیات دستگاه های خرد شده را از نزدیک مشاهده کنند.

نتیجه این آثار هنری به شکل غریبی زیبا است و می تواند تحقق کابوس کسانی باشد که بیش از حد به تلفنهای همراه و یا تبلتهای خود علاقه دارند.

مایکل تامپرت تبری را به آی فن 3G خود فرو برده است و نتیجه آشفته آن را باقی گذاشته تا اشک در چشم طرفداران اپل جمع شود

تامپر همچنین درمیان این آثار به یک آی فن 3 شلیک کرده است. تصویر دیگر نشاندهنده همان آی فن از پشت است که سوراخهای ایجاد شده براثر اصابت گلوله را نشان می دهد.

چندین آی پاد 8 گیگ نانو نیز در مسیر یک قطار تند رو قرار داده شده است و پس از آن قطعات آن در کنار هم قرار داده شده تا برای عکاسی آماده شوند. محتویات این آی پادها روی یک سطح سفید قرار گرفته شده تا تأثیر رنگها به خوبی نمایان شود.

برای همه پیش آمده که از تلفن خود ناامید شوند اما به ندرت پیش آمده که بخواهیم به آی فن قدیمی خود با یک اسلحه 9 میلیملتری حمله کنیم

آی پاد نانو زیر چرخهای قطار

هرکدام از آی پادها توسط عبور قطار نابوده شده و هر کدام در خط راه آهن پخش شده است

شلیک به یک مک بوک ایر، خرد کردن آی پاد 8 گیگی که تصویری شبیه به انسان با دستان گشوده به نظر می رسد بخشی از این نمایشگاه هنری را تشکیل داده است، اما شاید آزاردهنده ترین قسمت آن آی پدی باشد که توسط یک مشعل کوره ای لحیم کاری از بین رفته و شبیه یک سیاره بیگانه عجیب شده است.

تامپرت کار خود را به عنوان یک کارآموز چاپخانه آغاز کرد وی اکنون در سن فرانسیسکو آمریکا زندگی می کند.

تبلت مشهور اپل در زیر مشعل کوره ای لحیم کاری

از بین بردن مک بوک ایر با تبر کشاورزی و مشعل کوره ای لحیم کاری

مایکل تامپرت هنرمند دیجیتال که تفنگ در دست دارد در کنار پل فیرچالید عکاس این تصاویر

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.