October 7, 2012
1:27 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50686

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام رضا (ع) تا ۷۰ درصد تخفیف مودم وایمکس و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان اعطا میکند

 

 
 
ایرانسل به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) اعلام کرد مودم های وایمکس خود را با تخفیفی ویژه تا ۷۰ درصدی واگذار می کند و ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه نیز به مشترکان جدید خود هدیه می دهد.
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مودم های وای فای و USB وایمکس ایرانسل در روزهای 7 و 8 مهر ماه با تخفیف ویژه واگذار می شوند بطوریکه مودم های USB با تخفیف ۷۰ درصدی به قیمت ۲۹۹ هزار ریال و مودم های وای فای با تخفیف ۵۰ درصدی به قیمت ۴۹۹ هزار و ۵۰۰ ریال فروخته می شوند.
قیمت این مودم ها بدون احتساب ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده است و مراحل ثبت نام و عملیات پرداخت باید ظرف مدت ۳ روز از زمان ثبت نام انجام شود و در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی هر نفر تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام های اضافی ملغی می شود.
ثبت نام سرویس وایمکس ایرانسل از طریق مراجعه به بخش ثبت نام پورتال وایمکس ایرانسل در وبسایت رسمی ایرانسل به نشانی
www.irancell.ir ، مراجعه به یکی از مراکز خدمات و یا فروشندگان مجاز منتخب وایمکس ایرانسل که اسامی آنها در وبسایت ایرانسل آمده است و یا تماس با مرکز تماس شبانه روزی وایمکس ایرانسل به شماره 707 برای تماس از خطوط ایرانسل و 09377070000 برای تماس از سایر خطوط ممکن می باشد.arashy
 
ایرانسل همچنین ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه در روزهای 7 و 8 مهر ماه ۹۱ به مشترکین جدید خود هدیه می‌دهد.
به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع)، ایرانسل به تمامی مشترکینی که تا روزهای 7 و 8 مهر ماه ۹۱ ثبت‌نام خود را تکمیل، مدارک خود را به ایرانسل ارسال کرده و در یکی از این روزها اولین تماس را از سیم‌کارت خود برقرار کنند، ۲۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه با اعتبار یک ماهه هدیه می‌دهد.
همچنین مشترکین جدید می‌توانند علاوه بر برخورداری از سیم‌کارت هدیه که در قالب یک بسته تحت عنوان سیمکارت دوقلو عرضه میشود، 50درصد اعتبار داخل شبکه بیشتر 7روزه با اولین شارژ، 15درصد تخفیف 90 روزه مکالمه بین سیمکارت اصلی و هدیه، شارژ شگفت انگیز 25 درصدی تا 30 آذر، 50مگابایت فضای آزاد باری پست الکترونیک ایرانسل و یک آهنگ پیشواز رایگان یکماهه بهره‌مند شوند.
مشترکان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح های تخفیفی به نشانی
www.irancell.ir مراجعه کنند.
 
براساس این گزارش، دریافت فهرست و نحوه دریافت محصولات مناسبتی ویترین ایرانسل با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ویژه 8420 ممکن می باشد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.