تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

October 7, 2012
9:56 یکشنبه، 16ام مهرماه 1391
کد خبر: 50791

احتمال رونمایی قریب الوقوع از آی‌پد مینی

 

یک منبع آگاه اعلام کرده که رونمایی از تبلت آی‌پد مینی شرکت اپل روز 17 اکتبر انجام خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، بر اساس گمانه‌زنی‌ها دعوتنامه شرکت اپل برای نمایندگان رسانه‌ها روز دهم اکتبر توزیع شده و از نمایندگان برای رویدادی در روز 17 اکتبر دعوت به عمل خواهد آمد.

انتظار می‌رود در این رویداد شرکت اپل از تبلت جدید خود با نام آی‌پد مینی رونمایی کند، تبلتی که گفته می‌شود روز دوم ماه نوامبر روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

این موضوع در نشریه فورچون و به نقل از یکی از سرمایه‌گذاران شرکت اپل نقل شده است که خود وی نیز مدعی شده که این تاریخ‌ها را از چند منبع آگاه دیگر شنیده است.

به گزارش سایت خبری مش‌ابل، این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که تبلت آی‌پد مینی چندی است که به موضوع داغ در رسانه‌ها تبدیل شده و همگان منتظر این محصول جدید اپل هستند.

گفته می‌شود که این تبلت جدید 7.85 اینچی بوده و کیس پشت آن از جنس آلومینیوم و همانند آی‌پد معمولی است.

تولید آی‌پد مینی آغاز شد
 
یک گزارش از آن حکایت دارد که تولید آی‌پد مینی هم‌اکنون در برزیل آغاز شده است.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، یک وبلاگ ژاپنی با نام Macotakara به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرد که تولید تبلت جدید شرکت اپل با نام آی‌پد مینی در یک کارخانه برزیلی آغاز شده است.

جزئیات بیشتری در این خصوص در این گزارش منتشر نشده است اما گمانه‌زنی‌ها حکایت از آن دارد که اپل تولید این تبلت جدید و کوچک را بین دو تولیدکننده با نام‌های فاکس‌کان و پگاترون تقسیم کرده است.

شرکت فاکس‌کان اوایل سال جاری میلادی مونتاژ تلفن‌های همراه آیفون شرکت اپل را در کارخانه خود در شهر صنعتی جوندیای آغاز کرده است.

به گزارش سایت خبری CNet، این در حالی است که گزارش‌ها نشان می‌دهد که اپل قصد دارد تا در روز 1 اکتبر از آی‌پد مینی رونمایی کرده و اوایل ماه نوامبر فروش آن را آغاز کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.