بازی

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

گوشی

December 16, 2012
22:43 یکشنبه، 26ام آذرماه 1391
کد خبر: 52111

لیست بهترین بازی‌های موبایلی دنیا منتشر شد

 

کم‌کم به پایان سال 2012 میلادی نزدیک می‌شویم و به همین خاطر طی دو هفته گذشته مراکز مختلف تحقیقاتی و پایگاه‌های خبری گزارشاتی مبنی بر بهترین محصولات و فناوری‌ها را منتشر کردند. اما در آخرین بررسی صورت گرفته کارشناسان بهترین بازی‌های موبایلی که در سال 2012 میلادی وارد بازار شد را در اختیار کاربران گذاشتند تا در جریان آن قرار گیرند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اگرچه در این زمینه نیز لیست‌های مختلف و بازی‌های متفاوت منتشر شده‌اند، اما این آخرین و معتبرترین بررسی صورت گرفته در این زمینه است تا محبوب‌ترین و بهترین بازی‌های موبایلی سالی که گذشت برگزیده شوند. البته باید توجه داشت که این بازی‌ها مخصوص گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی هستند.
 
بازی Letterpress: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: رایگان – در این بازی دو نفر به صورت همزمان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.
بازی Punch Quest: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/0 دلار – این یک بازی جنگجویانه است که قهرمان شما با ضربات مشت دشمن را از پا درمی‌آورد.
بازی Girls Like Robots: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/2 دلار – این بازی در اصل یک پازل است که مرحله به مرحله سخت‌تر می‌شود و شما باید آن را حل کنید.
بازی 10000000: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/1 دلار – در این بازی کاربر در یک سری شبکه پیچیده حضور دارد که باید راه خروج از آن‌ها را پیدا کند.
بازی Dream of Pixels: مخصوص سیستم‌عامل iOS، قیمت: 99/2 دلار – یک بازی مهیج که طی آن باید از زیر اجسامی که از آسمان فرود می‌آیند رهایی یافت.
بازی Minecraft: Pocket Edition: مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS، قیمت: 99/6 دلار – این بازی در یک دنیای باز رخ می‌دهد که در آن باید بلوک‌های بزرگ را روی یکدیگر گذاشته و ساختمان‌ها و فضاهای شهری را بسازید.
بازی TheEndApp: مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS، قیمت: رایگان – در این بازی شخصیت اصلی در خیابان‌ها حضور دارد و با اسلحه‌ای که در دست دارد، دشمنان را از میان برمی‌دارد تا شهر ناآرام را آرام کند.
بازی Asphalt 7: Heat: مخصوص سیستم‌عامل اندروید، قیمت: 99/0 دلار – این یک بازی مسابقه‌ای است که کنترل آن از طریق حرکات سریع دست و بدن کاربر صورت می‌گیرد و کاربر باید در پیست‌های مسابقه‌ اتومبیل حضور یابد.
بازی Plague Inc: برای سیستم‌عامل اندروید رایگان، برای سیستم‌عامل iOS قیمت 99/0 دلار – در این بازی عجیب هر یک از کاربران سعی می‌کنند با انتشار مجموعه‌ای از ویروس‌های بیماری‌زا و سموم، انسان‌ها را از بین ببرند.
بازی My Horse: مخصوص سیستم‌های عامل اندروید و iOS، قیمت: رایگان – در این بازی یک حیوان خانگی مجازی حضور دارد که شما مسؤول نگهداری و بزرگ کردن آن هستید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.