اپراتورها

تلفن همراه

December 31, 2012
16:31 دوشنبه، 11ام دیماه 1391
کد خبر: 52419

مسابقه برترین‌های دنیای همراه برگزار می شود

 

مسابقه بزرگ انتخاب برترین‌های دنیای فناوری‌های همراه در کشور اغاز شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از دبیرخانه کنگره موبایل ایران هدف از اجرای این مسابقه ارزیابی دانشی عمومی و مهارت شهروندان در به کارگیری فناوری‌های همراه می‌باشد. با توجه به ضریب نفوذ بالای تلفن همراه در بین شهروندان به ویژه قشر نوجوان و جوان در این بخش از مسابقه سعی شده میزان آگاهی از کارکردهای تلفن همراه، خدماتی که می‌توان به واسطه آن دریافت کرد و فرهنگ استفاده از موبایل، جهت تعیین برترین‌های موبایل (MobileMan) مورد ارزیابی قرارگیرد.
 
محوریت موضوعی این مسابقه که مخاطبین آن عام و به صورت پیامکی برگزار می‌شود عبارت است از :
 
مسائل فرهنگی مرتبط با تلفن همراه و نحوه استفاده از آن در شرایط مختلف
کارکردهای تلفن همراه و قابلیت های آن
نحوه استفاده از انواع میانبرها بر روی گوشی تلفن همراه
مفاهیم و تعاریف کاربردی مرتبط با فناوری های همراه
میزان آشنایی با انواع خدماتی که در حال حاضر از طریق تلفن همراه ارائه می شود؛ نحوه استفاده و هزینه این نوع خدمات
محدودیت های قانونی و ایمنی که در زمینه استفاده از تلفن همراه وجود دارد
نکات و اطلاعات عمومی در خصوص تلفن همراه
این مسابقه با همکاری اپراتور همراه اول و در بین مشترکین این اپراتور برگزار شده و از 5 الی 20 دی ماه ادامه دارد.
 
از برگزیدگان این مسابقه ضمن دریافت جوایز، در مراسم افتتاحیه کنگره موبایل ایران تقدیر خواهد شد.
 
علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند عبارت MB را به شماره 20542 پیامک کرده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا آگاهی از نتایج مسابقه به نشانی اینترنتی www. mobileawards.ir مراجعه نمایند.
 
براساس این گزارش، کنگره موبایل ایران از 29 بهمن تا دوم اسفند سال جاری در قالب برپایی همایش‌های علمی تخصصی، مسابقات و جشنواره نوآوری‌های همراه ایران و نمایشگاه تخصصی موبایل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.