اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

January 16, 2013
13:35 چهارشنبه، 27ام دیماه 1391
کد خبر: 52766

مدیرعامل فرابورس از انتقال همراه اول به بورس تا پایان سال و حضور غیرمستقیم رایتل در بازار پایه خبرداد

 

مدیرعامل فرابورس ایران گفت : بعد از انتقال شرکت سرمایه گذاری خوارزمی از فرابورس به بورس، همراه اول نیز تا پایان سال به جمع شرکت های انتقالی می پیوندد.
 
مدیرعامل شرکت فرابورس ایران گفت : همراه اول تا پایان سال به بورس اوراق بهادار تهران می رود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، امیرهامونی، با اشاره به اینکه تمام اقدامات لازم برای انتقال همراه اول از فرابورس به بورس صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت بورس و فرابورس با انتقال این شرکت به بورس موافق هستند و تنها باید مراحل پذیرش طی شود و بعد از آن همراه اول به فرابورس وارد می شود.
مدیرعامل فرابورس با اشاره به اینکه سال گذشته دو شرکت از فرابورس به بورس منتقل شد، خاطرنشان کرد: در سال جاری هم بعد از انتقال سرمایه گذاری خوارزمی از فرابورس به بورس، همراه اول نیز به جمع شرکت های انتقالی می پیوندد.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ورود سایر اپراتورها به فرابورس خاطرنشان کرد: با وجود مذاکراتی که با دیگر اپراتورها صورت گرفته است، هنوز درخواست رسمی از این شرکت ها به فرابورس اعلام نشده است.
 
حضور غیرمستقیم رایتل در بازار پایه
مدیرعامل فرابورس با تاکید بر اینکه رایتل در بازار سوم به صورت غیر مستقیم وارده شده است، تصریح کرد: بعد از ورود رایتل به بازار پایه، بالغ بر 20 درصد سهامش معامله شده است.
هامونی با تاکید بر اینکه عرضه سهام رایتل به صورت بلوکی انجام شده است، در خصوص عرضه تدریجی سهام این شرکت گفت: با توجه به اینکه رایتل فعالیت خود را به تازگی شروع کرده است، عرضه تدریجی ندارد؛ چراکه رایتل هنوز یک طرح است و به مرحله بهره برداری نرسیده است.
وی افزود: رایتل با حضور در بازار پایه فرابورس در حال طی کردن مرحله آزمایشی است در عین حال هیات پذیرش باید نسبت به تداوم فعالیت این شرکت مطمئن شود. به همین دلیل در بازار سوم امکان عرضه بلوکی وجود دارد و این کار صورت گرفت.
هامونی در ادامه با اشاره به معاملات صورت گرفته در بازار مذاکره  اظهار داشت: بعد از معامله اوراق مپنا اوراق گواهی سپرده انصار هم با رقمی بالغ بر 140 میلیارد تومان معامله شد.
وی با اشاره به حجم معاملات صورت گرفته در بازار مذاکره فرابورس اظهار داشت: از دو ماه گذشته که این بازار راه اندازی شده است، این بازار بالغ بر 200 میلیارد تومان گردش مالی داشته است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.