اپراتورها

تلفن همراه

February 6, 2013
14:25 چهارشنبه، 18ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53184

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش: قراردادی با همراه اول نداریم/ نمی‌دانیم قضیه از کجا آب می‌خورد!

 

مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت: هیچ قراردادی میان وزارت ورزش و جوانان و شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) وجود ندارد.
 
مرتضی فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا، در پاسخ به اعتراض وزارت ورزش و جوانان به همراه اول، اظهار کرد: ما با مراجع مربوطه مکاتبه کردیم و پرسیدیم که مجوز تبلیغات را از کجا دریافت کردند و چرا می‌گویند که همراه اول حامی اول ورزش ایران است.
 
وی با اشاره به مواد قانونی تاسیس وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: طبق ماده 4 و 6 قانون سازمان سابق تربیت بدنی و ماده واحده ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان، وزارت ورزش و جوانان متولی امر ورزش در کشور است. بنابراین هر اسپانسری که می‌خواهد حامی اول ورزش باشد باید با وزارت ورزش و جوانان قرارداد داشته باشد. در صورتی که هیچ قراردادی میان وزارت ورزش و همراه اول وجود ندارد.
 
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه منتظر پاسخ مسئولان مربوطه هستیم اضافه کرد: ما به دنبال این هستیم که ببینیم آیا قراردادی میان سازمان تربیت بدنی سابق و همراه اول وجود دارد یا نه. اگر چنین قراردادی نباشد، باید مسئله را از مراجع قضایی پیگیری کنیم. فعلا هیچ عمل حقوقی انجام نشده و ما منتظر اعلام موضع همراه اول هستیم.
 
فلاح با بیان اینکه نمی‌دانیم این مسئله از کجا آب می‌خورد به ایسنا گفت: وقتی یک شرکت می‌خواهد تبلیغات کند باید از برند مربوطه مجوز بگیرد. متولی ورزش وزارت ورزش و جوانان است. اما در این رابطه هیچ قراردادی وجود ندارد. نمی‌دانیم این موضوع از کجا آب می‌خورد و چرا همراه اول می‌گوید که تنها حامی ورزش است. من 10 سال است که در وزارتخانه کار می‌کنم. بیشتر قراردادها از کانال حقوقی عبور می‌کند. من تاکنون در این رابطه چیزی ندیدم.
 
وی در واکنش به این اظهارنظر که یکی از مسئولان وزارتخانه اعلام کرده سه روز قبل از همراه اول شکایت شده است به ایسنا گفت: چنین خبری را ندارم. ما با مراجع ذیربط مکاتباتی را داشتیم اما هیچ دعوایی فعلا در محاکم قضایی مطرح نشده است. ما به دنبال احقاق حق ورزش هستیم و می‌خواهیم حقوق‌مان را بگیریم.
 
به گزارش ایسنا، سه شنبه یکی از مدیران وزارت ورزش اعلام کرده بود که به دلیل تخلف شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول)،‌ وزارت ورزش از این شرکت شکایت کرده است اما مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان گفت که هنوز شکایتی در محاکم قضایی مطرح نشده است و اگر این شرکت اسناد و مدارکش را ارائه نکند،‌ از این شرکت شکایت خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.