اپراتورها

تبلت

تلفن همراه

February 18, 2013
23:52 دوشنبه، 30ام بهمنماه 1391
کد خبر: 53407

ترکسل تبلت با برند خود عرضه کرد!

 

به‌دنبال  رونق گرفتن بازار جهانی دستگا‌ه‌های  قابل‌حمل الکترونیکی، شرکت مخابراتی Turkcell نخستین رایانه لوحی خود را با نام Turkcell Tablet معرفی کرد و توضیح داد که رابط کاربری این محصول توسط مهندسان مرکز فناوری Turkcell طراحی شده است و ابزارهای توسعه‌یافته توسط Turkcell روی آن نصب شده است.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، از  جمله سرویس‌هایی که روی این رایانه لوحی ترکیه‌ای ارایه شده است می‌توان به Turkcell Music، Turkcell TV، Turkcell Magazine و Turkcell Library اشاره کرد که کاربران با کلیک کردن روی آیکون مربوط به هر یک از این سرویس‌ها می‌توانند به مجموعه موسیقی‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، انواع نشریات و کتاب‌ها دسترسی داشته باشند. برای این رایانه لوحی بسته ویژه‌ای با نام Turkcell Fun Package طراحی شده است که تمام سرویس‌های یاد شده را شامل می‌شود.
 
کاربرانی  که از رایانه لوحی Turkcell Tablet استفاده می‌کنند می‌توانند برنامه‌های 50 شبکه تلویزیونی و 300 فیلم سینمایی را دراختیار داشته باشند که این سرویس از طریق Turkcell TV Cinema Package در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. آن‌ها همچنین می‌توانند از طریق سرویس Turkcell Music به بیش از 3 میلیون موسیقی دسترسی داشته باشند، لیست مورد نظر حاوی موسیقی‌های مورد علاقه‌شان را ایجاد کنند، آن‌ها را به‌اشتراک بگذارند و در طول دوره زمانی دو سال ماهانه بیش از 50 موسیقی را به‌صورت رایگان بارگذاری کنند تا در مجموع 1200 موسیقی را به صورت رایگان در اختیار بگیرند.
 
علاوه بر این با خرید هر دستگاه Turkcell Tablet کاربران می‌توانند 7 کتاب رایگان را از سرویس Turkcell Library در اختیار بگیرند که این کتابخانه دیجیتالی شامل 4 هزار نسخه کتاب می‌شود.
 
این رایانه لوحی با قرارداد دو ساله و پرداخت ماهانه 59 لیر ترکیه فروخته می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.