تبلت

تلفن همراه

February 26, 2013
0:10 سه شنبه، 8ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53557

تبلت جدید سامسونگ در راه است

 

درآستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل شایعاتی درباره معرفی یک تبلت سامسونگ که شباهت زیادی به آی پد مینی دارد به حقیقت پیوست تا این تبلت 8 اینچی بتواند در رقابت با آی پد 7.9 اینچی و نکسوس 7 اینچی قرار گیرد.
به گزارش مهر، تبلت جدید سامسونگ با صفحه نمایش 8 اینچی جایی بین تلفن هوشمند گلکسی نت 2 و تبلت 10.1 اینچی گلکسی نت قرار  می گیرد.
 
چون سایر دستگاه های سری گلکسی نت سامسونگ این گلسکی نت 8.0 دربرگیرنده یک S pen است که سامسونگ تأکید می کند تنها یک قلم ساده نیست. کاربر می تواند از این قلم دیجیتالی حساس به فشار که قدرت آن با فناوری شرکت Wacom ارائه شده یادداشت بنویسد، محتوای صفحه را تغییر دهد و با نزدیک کردن آن به صفحه گلکسی نت 8.0 پیش نمایشی از ویدئوها و نامه های الکترونیکی دریافت کند.
 
 
 
گلکسی نت 8.0 با اندروید 4.1.2 ( آب نبات ژله ای) همراه می شود و دارای یک پردازشگر چهار هسته ای 1.6 گیگاهرتزی، دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو، 2 گیگابایت رم و یک اسلات میکرو اس دی است.
 
صفحه نمایش 8 اینچی این تبلت تصویری با وضوح 1280 در 800 پیکسل ارائه می کند که در هر اینچ آن 180 پیکسل قرار می گیرد. این ویژگی در مقایسه با آی پد مینی و نکسوس 7 که در هر اینچ 163 و 216 پیکسل دارند قرار گرفته است.
 
کاربرانی که تا پیش از این وسوسه شده بودند که گلکسی نت 10.1 را خریداری کنند بی تردید تمام خواسته خود را رها کرده و به گلکسی نت 8.0 روی می آورند که از اکثر برنامه های اجرایی پشتیبانی می کند و تنها به ابزارهای سازگار با سامسونگ متکی نیست.
 
گلکسی نت 8.0 در نسخه های 16 و 32 گیگابایتی ارائه می شود و هنوز درباره قیمت آن جزئیاتی فاش  نشده است، اما از آنجا که این تبلت درسه ماه دوم سال 2013 وارد بازار می شود، اطلاعات از جزئیات قیمت آن چندان طولانی نخواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.