اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

March 1, 2013
10:55 جمعه، 11ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53626

با هدف تشریح دستاوردهای یکساله شورای عالی فضای مجازی و مکالمات تصویری رایتل؛ دبیر شورای عالی فضای مجازی با مراجع تقلید دیدار کرد

 

دبیر شورای عالی فضای مجازی دوشنبه (هفتم اسفندماه) وارد شهر مقدس قم شد و به منظور دریافت رهنمودها با تنی چند از مراجع عظام تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد. 
 
به گزارش تسنیم ، مهدی اخوان بهابادی -دبیر شورای عالی فضای مجازی- در جریان دیدارهای خود با معرفی اجمالی شورای عالی فضای مجازی، دستاوردهای یک‌ساله این شورا را تشریح و البته در جریان این دیدارها موضوع اپراتور سوم (رایتل) را نیز مطرح کرد.
 
دیدار با حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی
بهابادی در ابتدای این دیدارها موفق به دیدار حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران شد.
در ابتدای این دیدار بهابادی ضمن اشاره به شکل‌گیری شورای عالی فضای مجازی در 17 اسفندماه سال گذشته با تدبیر و حکم مقام معظم رهبری به تشریح جایگاه و دستاوردهای یک‌ساله این شورا پرداخت که در خاتمه دیدار نیز حضرت حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی ضمن تاکید بر اهمیت پرداخت به موضوع فضای مجازی و اشاره به گستردگی آن و استفاده از ظرفیت این فضا جهت اشاعه معارف اهل بیت رهنمودها و توصیه‌هایی را جهت ادامه فعالیت در این حوزه ارائه نمودند.
 
دیدار دبیر شورایعالی فضای مجازی با حضرت آیت الله سبحانی
اخوان بهبادی در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی ضمن معرفی اجمالی شورای عالی فضای مجازی و تشکیل جلسات آن به بیان اهمیت و ضرورت پرداخت همه جانبه به حوزه فضای مجازی و تاکید بر محتوای این فضا به زیرساخت در این حوزه خواستار بیان توصیه‌ها و نصایح از سوی حضرت آیت الله سبحانی شد، که معظم له نیز ضمن خوشامدگویی به دبیر شورای‌عالی به بیان دغدغه‌ها و مسائل و معضلات مرتبط در حوزه فضای مجازی پرداختند و خواستار دقت نظر در تصمیم‌گیری‌های این حوزه شدند.
 
دیدار دبیر شورایعالی فضای مجازی با حضرت آیت الله جوادی آملی
دبیر شورای عالی فضای مجازی پس از حضور در بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسرا و اقامه نماز جماعت به امامت حضرت آیت الله جوادی آملی به دیدار ایشان رسید و در ابتدای دیدار ضمن تشریح چگونگی شکل‌گیری این شورا به بیان اهمیت و ضرورت شکل‌گیری آن از سوی مقام معظم رهبری، اشاراتی به دستاوردهای یک‌ساله آن داشت که در پایان این دیدار حضرت آیت الله جوادی آملی ضمن اشاره به گذشته مبارزات مردم در طول سالیان متمادی در خصوص فعالیت‌های حوزه فضای مجازی رهنمودهای عالمانه‌ای را ایراد نمودند و بر ترویج معارف دینی در این حوزه تاکید نمودند.
 
دیدار دبیر شورایعالی فضای مجازی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی
در ادامه سلسله دیدارهای دبیر شورای‌عالی فضای مجازی با علما و مراجع عالی‌قدر، بهابادی در دیدار خود با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان جایگاه شورای‌عالی فضای مجازی در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری کلان و راهبردی حوزه فضای مجازی، مسائل این حوزه را به اطلاع معظم له رسانده و در خصوص فعالیت صاحب‌نظران و تلاش‌گران این حوزه و دغدغه‌های مطروحه در حوزه فضای مجازی مطالبی را به ایشان ارائه کرد.حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز ضمن عرض خوشامد‌گویی به دبیر شورای‌عالی و بیان خرسندی از این دیدار، دغدغه‌ها و ملاحظات خود را در حوزه فضای مجازی مطرح کردند و رهنمودها و توصیه‌هایی نیز ارائه فرمودند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.