امنیت

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

March 3, 2013
18:20 یکشنبه، 13ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53714

معرفی ۱۰مدیر برتر حوزه امنیت و IT در خاورمیانه

 

هرساله 10 مدیر برتر و موفق حوزه امنیت در خاورمیانه معرفی می شود که در این بین جای مدیران ایرانی کاملا خالی است.
هر ساله گزارشی با عنوان Channel Champions 50 منتشر می‌شود که در آن ضمن بررسی فعالیت‌ مدیران اجرایی شرکت‌هایی که نقش مهمی در توسعه بازار فناوری اطلاعات خاورمیانه ایفا می کنند 10 مدیر برتر و موفق در منطقه خاورمیانه معرفی شده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا،، هرساله 10 مدیر برتر و موفق حوزه امنیت در خاورمیانه معرفی می شود که در این بین جای مدیران ایرانی کاملا خالی است این مدیران عبارتند از:
 
1- رمزی ایتانی: مدیر هماهنگی و کانال منطقه، سیمانتک MENA
 
سیمانتک در حال تحول است ولی ایتانی هم چنان کانال را در دست دارد. این کمپانی با چالش های جهانی روبروست نظیر تلاش سخت برای تبدیل استراتژی خود از مدل کسب و کاری که تکیه بر فروش لیسانس نرم افزارها و سخت افزارهای خرد دارد به مدل SaaS که درآمدی متداوم برای کمپانی و اعضای کانال دارد. نظر به امکاناتی که در رایانش ابری و ارتباطات سیار به همراه دارد ایتانی و اعضای کانال سعی می کنند راه حل های درستی را پیدا کنند که درآمد متداومی برای هم کاران و اعضا به همراه داشته باشد.
 
2- خاویر حداد: مدیر کانالEMC
 
ای ام سی هم چنان می کوشد برنامه هم کاران Velocity را تقویت کند. حداد به تازگی بسته تازه‌ای در حوزه شایستگی خدماتی برای توزیع کنندگان ولوسیتی آماده و رونمایی کرده است و با جذب هم کاران آموزش دیده و کسب مجوز برای توزیع محصولات باکیفیت،سعی داشته تا خدمات اسمبلی به هم کارانش ارائه کند.
 
3- امان منظور: مدیر کانال لابراتور کسپرسکای در خاور میانه
 
کسپرسکای سعی می کند در سال 2014 بهترین فروشنده امنیت سیستم‌های کامپیوتری بشود و هم چنین کسب و کار MEA را رونق بدهد. منظور سعی می‌کند اسباب ارتباط بین فروشنده اصلی از سویی و فروشنده  فرعی و مامورین توزیع از سوی دیگر باشد تا راه حل‌هایی که به بازار ارائه می کند هم چنان ارزشمند باقی بماند.
 
4- محمد مبصری:قائم مقام کامگارد
 
کامگارد یکی از تخصصی ترین کمپانی های ایجاد راه حل های امنیتی در حوزه ی IT است و متخصصین بسیاری در زمینه ی فروش خدمات امنیتی در آن حضور دارند که مایلند وارد فضای SI و ایجاد راه حل بشوند. مبصری مهم ترین حلقه ی ارتباط فروشندگان و استراتژی توسعه ی کمپانی در منطقه است که کسب و کار پول سازی را برای هم کارانش شکل می دهد.
 
کامگارد (FC LLC)یکی از بهترین توزیع کننده ی های محصولات امنیت در حوزه ی IT است و تمام منطقه ی خاورمیانه و شمال آفریقا را در کنترل خود دارد. دفتر اصلی این کمپانی که در سال 2002 تاسیس شده است در دوبی قرار دارد و بخشی از حلقه ی Spectrum است که آموزش های امنیت حوزه ی IT و مشاوره و کار در شبکه ارائه می کند. دلیل موفقیت این کمپانی بسته های مهارتی است، که باعث شده بهترین توزیع کننده ی منطقه باشد و جوایز مختلفی در زمینه ی فروش و پلتفرم های صنعتی را از آن خود کند نظیر عضو پنج توزیع کننده ی برتر از سوی مجله ی Reseller Middle East و جایزه ی انتخاب برتر کانال از سوی مجله ی VAR MEA.
 
5- عمر برکات:مدیر حوزه، کشورهای شام و شمال آفریقا، مکافی MENA
 
مکافی از زمانی که زیر چتر کمپانی اینتل قرار گرفته است همچنان سعی دارد همچون گذشته راه حل های امنیت IT را رشد بدهد. برکات با تخصص منطقه ای گسترده ای که دارد می کوشد کمک کند ابعاد مختلف تکنولوژی پلتفرم دیپ سیف ساخت اینتل را برای هم کارانش روشن بکند. او هم چنان در راه اندازی چندین برنامه ی مختلف کانال نقش داشته است.
 
6- شاه‌نواز شیخ:مدیر منطقه ای دل سونیک وال
 
اگر کسی بخواهد در کانال آی تی امروز موفقیت به دست بیاورد باید چندین توان مندی هم زمان داشته باشد و شیخ یک نمونه از این گونه افراد است. وی نه تنها اکوسیستم هم کاری کمپانی را ثبات بخشیده است بلکه کانال قدیم سونیک وال را به قدری توسعه داده است که تمام هم کاران دل را دربربگیرد.
 
7- کریس مور:مدیر کل ترند میکرو MEA
 
او مسوول راه اندازی اصلاحات بزرگ در برنامه ی کانال بوده است و تمام تلاشش معطوف به این است که هم کارانش در منطقه ببینند برای هر اقدامی چه شرایطی مورد نیاز است. ترند برنامه هایش را اصلاح کرده است تا مدل مدیریتی خود را تغییر بدهد.
 
8- کریس کرنلیوس:قائم مقام، فروش و پشتیبانی، تک اسس
 
این چهره پس از مدیریت اجرایی MENA درSun به این جای گاه تازه در تک اسس روی آورده است و آن سابقه ی درخشان اوضاع فعلی وی را تضمین می کند. او در موقعیت قائم مقام نه تنها خود را وقف فروش کرده است بلکه در راه اندازی بسیاری از اقدامات جدید تک اسس هم نقش کلیدی داشته است.
 
9- لی رینولدز:مدیر عامل MEA و APAC
 
کمپانی کامپیوترلینکس یکی از توزیع کنندگان محلی گسترده ترین خدمات تراز اول امنیت IT در منطقه است و سعی می کند تمرکز خود را بر راه حل ها افزایش بدهد. این شرکت سعی می‌کند با استفاده از راه نمایی های رینولدز جای پای خود را در منطقه محکم کند و تا جایی که ممکن است ارزش بیش تری به شرکت ها بیفزاید.
 
10- خالد معاشر:مدیرتوسعه کسب و کار
 
بیت‌دیفندر سعی می کند کسب و کار کانال را در MENA رشد بدهد و به همین دلیل به توسعه ی کسب و کار اهمیت بسیاری می دهد. معاشر نقطه تماس محلی اکوسیستم کانال در منطقه است و نقش مهمی در رشد برند بیت‌دیفندر و خروج آن از گم نامی داشته است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.