تلفن همراه

گوشی

March 17, 2013
19:16 یکشنبه، 27ام اسفندماه 1391
کد خبر: 53960

راه اندازی بیمه تلفن همراه توسط نوکیا

 

بنا بر این گزارش، هدف از این همکاری پاسخ دادن به نگرانی های است که اکنون بین مشتریان هندی شرکت نوکیا به وجود آمده است.
صنعت بیمه –  با همکاری شرکت "نوکیا" یکی از تولیدکنندگان بزرگ تلفن همراه در جهان، با یکی از شرکت های بیمه هندوستان، گوشی های هوشمند تولیدی این شرکت بیمه می شوند.
به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، پس از امضای قرارداد شرکت نوکیا با شرکت بیمه "نیو ایندیا"، مشتریان هندی این شرکت اکنون از پوشش بیمه ای جدیدی برای گوشی های هوشمند خود بهره مند می شوند.
 
این مشتریان اکنون می توانند با استفاده از این پوشش جدید هر گونه خسارت تصادفی وارد شده به گوشی های هوشمند را جبران کنند.
 
کار‌شناسان فعال در بخش فروش موبایل و تبلت پیش بینی می‌کنند که زمان برای خرید بیمه نامه برای این تکنولوژی ‌های جدید فرا رسیده است و به زودی افراد زیادی برای بیمه کردن وسائل جدید خود به شرکت‌های بیمه مراجعه می‌کنند.
 
بنا بر این گزارش، هدف از این همکاری پاسخ دادن به نگرانی های است که اکنون بین مشتریان هندی شرکت نوکیا به وجود آمده است.
 
اکنون افراد زیادی خواهان خرید گوشی های هوشمند جدید هستند اما از سوی دیگر به دلیل گران بودن این وسایل، خسارت ‌های که دارندگان متحمل می ‌شوند نیز سنگین است. طبق گزارش ‌های منتشره شده در سال ۲۰۱۲، ۷۰ درصد بیمه نامه ‌ها اکنون شامل خرید گوشی ‌های هوشمند می‌ شوند و ۳۰ درصد دیگر، به تبلت‌ ها اختصاص داده شده است.
 
از زمان آغاز چنین برنامه‌ ای در اروپا، بیش از شش هزار بیمه نامه در بریتانیا فروخته شده است. طبق این بیمه نامه‌ ها، شرکت‌های بیمه موظف می‌ شوند در صورت دزدی، خسارت، مشکلات تکنیکی ظرف مدت ۲۴ ساعت خسارت‌ ها را جبران کنند.
 
"کانان گوپالکریشنان" مدیر بخش خرده فروشی نوکیا در هندوستان در این باره گفت: تلاش ما این است که به نگرانی های اصلی خریداران گوشی های هوشمند پاسخ دهیم تا شهروندان از خرید این تکنولوژی های جدید لذت ببرند.
 
او ادامه داد: این پوشش بیمه ای جدید برای تمامی گوشی های جدید نوکیا در دسترس است و شهروندان در 10 شهر بزرگ هند به راحتی می توانند بیمه نامه های جدید را تهیه کنند.
 
به گفته گوپالکریشنان، با این پوشش، تلفن های همراه در برابر دزدی، شورش، اتفاق های ناگهانی و اعمال مخرب بیمه می شوند و خسارت تنها پنج روز پس از گزارش اولیه پرداخت خواهد شد.
 
"سگر سامپاتکوکار" مدیرکل شرکت بیمه نیو ایندیا، نیز در این باره گفت: تلاش خواهیم کرد به تمامی گزارش‌ ها و ادعاهای مطرح شده به سرعت پاسخ دهیم اما هر ادعای که مطرح می‌ شود، بادقت بررسی خواهد شد و مبلغ پرداختی کار‌شناسی می‌ شود.
 
نوکیا در نیمه دوم سال ۲۰۰۷، حدود 38 درصد بازار موبایل را در اختیار داشت اما این سهم روند نزولی به خود گرفت به گونه ‌ای که در سال ۲۰۱۱ سهم نوکیا به 23 درصد کاهش و بعد از شرکت "سامسونگ" در رتبه دوم قرار گرفت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.