اینترنت و شبکه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

April 22, 2013
9:15 دوشنبه، 2ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54563

یادداشت‌برداری با گوگل keep

 

Google Keep نام یک افزونه مخصوص مرورگر کروم است که به کمک آن می‌توانید کارهای خود را یادداشت کنید. 
 
با نصب این افزونه شما می‌توانید سرویس گوگل کیپ را به صورت یک پانل جداگانه در یک پنجره کوچک در اختیار داشته باشید.
شما از طریق این پنجره قادر هستید خیلی سریع یک یادداشت ایجاد، حذف یا دیگر یادداشت‌های خود را مشاهده کنید. همچنین اگر مشتاق نیستید از این پنجره جداگانه استفاده کنید می‌توانید با کلیک راست روی منوی مرورگر خود به آن دسترسی داشته باشید. 
پس از دریافت و نصب این افزونه از طریق فروشگاه آنلاین گوگل اکنون قادر هستید با راست کلیک و انتخاب گزینه «Open Keep» به پانل سرویس گوگل کیپ خود دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید با این افزونه یادداشت‌های جدید خود را با تعیین رنگ و میزان اهمیتی که برایتان دارد دسته‌بندی کنید. 
همچنین امکان اضافه کردن عکس با در نظر گرفتن محدودیت‌های جزئی به یادداشت‌ها نیز با کمک این افزونه فراهم شده است. از طریق قسمت تنظیمات «Options» می توانید نوع دسترسی به سرویس گوگل کیپ را مشخص کنید. همچنین قادر هستید اندازه پانل را نیز تنظیم کنید. 
به یاد داشته باشید اجازه باز شدن پنجره‌ها را تنظیم کرده باشید، در غیراین صورت پانل جداگانه در کار نیست و فقط نمایش و دسترسی از طریق مرورگر برای شما فعال می‌شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.