رگولاتوری

April 23, 2013
8:37 سه شنبه، 3ام اردیبهشتماه 1392
کد خبر: 54584

مدیرعامل پست مدعی شد: افزایش تعرفه پستی باعث افزایش ترافیک مرسولات شد!

 

مدیرعامل شرکت پست گفت: از 2 سال گذشته با افزایش تعرفه‌ پستی ترافیک شبکه بیشتر شده و کیفیت خدمات پستی نیز بهبود یافته است.
 
تعرفه‌های شرکت پست یکبار در فروردین 90 به میزان 40 درصد و بار دیگر در آذر 91 به میزان 30 درصد افزایش یافت.
 
برای سال 92 نیز شرکت پست خود را برای ارائه پیشنهاد افزایش تعرفه‌ای حدود 12درصد آماده می‌کند.
 
پس از این افزایش تعرفه‌ها در بخش پستی، مدیرعامل شرکت پست معتقد است: با افزایش تعرفه‌ شاهد افزایش ترافیک پستی و بهبود کیفیت در خدمات پستی بوده‌ایم.
 
محمد حسن کرباسیان مدیرعامل شرکت پست در گفت‌وگو با فارس گفت: همواره پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که با رشد فناوری و روی کار آمدن وسایل جدید ارتباطی از علاقه مردم به پست کاسته شود، اما از 2 سال گذشته و با افزایش تعرفه‌ها در شرکت پست شاهد افزایش ترافیک شبکه بوده‌ایم و این تغییر به ما نشان داد، اگر مردم رشد و توسعه بیشتری در شبکه پستی ببینند، بیشتر به پست رجوع خواهند کرد.
 
مدیر عامل شرکت پست افزود: از سوی دیگر پس از منطقی‌تر شدن تعرفه‌های پستی، انصافاً در شاخص‌های کیفیت رشد خوبی داشته‌ایم و سرعت در شبکه پستی بسیار افزایش یافته است.
 
وی ادامه داد: شرکت پست همچنین در بحث دولت الکترونیک پیشرفت خوبی داشته است و اکنون بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مشتریان از طریق سایت شرکت به مشتریان ارائه می‌شود؛ به گونه‌ای که روزانه 70 هزار نفر برای اطلاع از خدمات الکترونیک شرکت پست به پورتال این شرکت سر می‌زنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.