بازی

فناوری اطلاعات

June 11, 2013
9:58 سه شنبه، 21ام خردادماه 1392
کد خبر: 55543

راهیابی 2 بازی رایانه‌ای ایرانی به نمایشگاه جهانی گیم آمریکا

بازی‌های رایانه‌ای "ارتش‌های فرا زمینی" و "شبگرد: طلوع تاریکی" به همراه 8 بازی رایانه‌ای خارجی دیگر به نمایشگاه E3 سال 2013 آمریکا راه یافتند.
به گزارش مهر، نمایشگاه E3 یکی از مهمترین نمایشگاه های بازی رایانه ای در دنیا و متعلق به سازمان ESA است که امسال 11 تا 13 ژوئن برابر با 21 تا 23 خردادماه 92 در مرکز همایش های لس آنجلس آمریکا برگزار می شود. در این نمایشگاه شرکتهای بازیهای رایانه‌ای و ویدئویی بزرگ و مطرح جهانی، شرکتهای تجاری بین المللی، رسانه ها و تحلیلگران صنعت بازیهای رایانه ای از بیش از 100 کشور جهان حضور می یابند.
 
در این راستا کمپین Indies crash E3 2013 اعلام کرد که بازی ارتشهای فرازمینی از شرکت راسپینا و بازی شبگرد از شرکت پردیس رایانه به ترتیب در رتبه های 4 و 7 نظرسنجی قرار گرفتند و شانس حضور در این نمایشگاه در بخش "بازی‌های ایندی" را کسب کردند.
 
این کمپین متشکل از گروهی از تولیدکنندگان بازیهای ایندی بوده که هدف آنها کمک به E3 برای توجه بیشتر به شرکتها و تولیدکنندگان جهانی بازیهای ایندی در این نمایشگاه است تا شانس حضور در نمایشگاه E3 را برای 10 شرکت دیگر نیز فراهم آورند؛ به این ترتیب که شرکتها در این پایگاه اینترنتی مربوطه ثبت نام کرده و بر اساس آراء کسب شده توسط مخاطبان و طرفداران هر بازی که در این سایت ثبت می شود، 10 شرکت اول را انتخاب و برای حضور در نمایشگاه به آنان امکاناتی جهت معرفی بازی خود و شانس تعامل با توزیع کنندگان و سرمایه گذاران این صنعت اختصاص می یابد.
 
"ارتشهای فرازمینی" بازی حادثه ای تیراندازی اول شخصی بوده که در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد و روایتگر جنگهای بشریت بر سر بزرگترین دغدغه‌ خود یعنی انرژی است.
 
فاز پروتوتایپ بازی "ارتش‌های فرازمینی" با حمایت بنیاد ملی بازیهای رایانه ای و مراحل تولید آن از دی ماه سال ۱۳۹۰ و با موتور قدرتمند UDK آغاز شده است.
 
بازی "شبگرد: طلوع تاریکی" با حمایت بنیاد ملی بازی های رایانه ای در سبک حادثه ای ماجرایی سوم شخص در مرحله نهایی تولید قرار دارد.
 
این بازی روایت خلافکارانی بوده که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب سعی در تباهی دنیا دارند.
 
بازی شبگرد دارای محیط های بزرگ و پر جزئیات بوده و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می پردازد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.