July 22, 2013
23:37 دوشنبه، 31ام تیرماه 1392
کد خبر: 56308

قاضی‌پور: علیه نامی حرفی نزده‌ام/ نماینده بیجار: من حتی اسم این سایت را هم نشنیده ام!

قاضی پور مطالب منتشر شده منتسب به خود بر علیه وزیر ارتباطات را تکذیب کرد.
 
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اینکه در مورد عملکرد وزیر ارتباطات هنوز زود است که تصمیم‌گیری شود و نظری داده شود، گفت: بنده تاکنون هیچ اظهارنظری علیه عملکرد وزیر ارتباطات نداشته‌ام.
به گزارش مرکزروابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نادرقاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تکذیب مطالب انتشار یافته منتسب به خود بر علیه نامی که در مصاحبه با یک وب سایت انتشار یافته است اظهارداشت: بنده تاکنون درخصوص دکترنامی که از برادران ارزشی من هستند، هیچ گونه اظهارنظری نداشته ام و اصلاً این وب سایت را نمی شناسم.
 
به گزارش فارس، نادر قاضی پور با بیان اینکه به عنوان یکی از اعضای کمیسیون صنایع، ارتباطات را بستر مبادله اطلاعات می دانم، اظهار داشت: وقتی دولت با ارائه طرحی در برنامه پنجم توسعه به دنبال انحلال وزارت ارتباطات بود، بنده یکی از مخالفین سرسخت این طرح بودم که حتی با اخطار اینجانب این طرح برگشت خورد و وزارتخانه منحل نشد.
 
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: در ادغام وزارتخانه ها نیز باوجود تلاش های صورت گرفته که درصدد ادغام این وزارتخانه بودند، بنده بازهم سرسختانه مخالفت کردم.
 
وی با اشاره به اینکه بنده از آقای تقی پور به عنوان یک نیروی ولایتی همواره دفاع کرده و می کنم و مخالف عزل ایشان نیز بودم، افزود: با این وجود باتوجه به شناختی که از آقای دکتر نامی داشتم، مخالفتی با معرفی ایشان برای تصدی وزارتخانه نکردم و حتی تعدادی از همکاران زحمتکش بنده در کمیسیون صنایع و معادن نیز از ایشان حمایت کردند.
 
قاضی پور در خصوص عملکرد وزارت ارتباطات در زمان وزارت نامی گفت: در رابطه با عملکرد ایشان هنوز زود است که تصمیم گیری شود و نظری داده شود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن تکذیب مطالب منتشر شده به نقل از وی در یکی از سایت‌ها که در برخی جراید نیز بازتاب داده شده بود، گفت: بنده تاکنون هیچ گونه اظهارنظری علیه عملکرد دکتر نامی در وزارت ارتباطات نداشته و اصلاً این وب سایت را نمی شناسم.
 
وی با اشاره به اینکه زمانی از عملکرد برخی وزرا به عنوان مخالف در صحن علنی مجلس نیز صحبت کرده است، گفت: درخصوص آقای نامی که از برادران عزیز ارتش هستند، هیچ گونه اظهار نظری نکردم و درخصوص ایشان حتی یک کلمه نیز با من صحبت نشده و من آدمی هستم که اگر حرفی را زده باشم، به جرات آن را اعلام می کنم.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه با بنده در خصوص وضعیت شرکت مخابرات صحبت شده و من با واگذاری آن مخالف بوده ام، تصریح کرد: معتقدم مخابرات متعلق به مردم است و باید به آنها بازگردد.
 
از سویی دیگر، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس مطالب منتشر شده منتسب به وی بر علیه وزیر فعلی ارتباطات در یک وبسایت خبری را تکذیب کرد.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی باتکذیب مطالب عنوان شده به نقل از وی در خصوص عملکرد نامی گفت: مطالب منتشر شده به نقل از اینجانب در مصاحبه با یک وب سایت کذب بوده و من حتی اسم این سایت را نشنیده ام.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سیدمحمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن در مصاحبه با خبرنگار واحد خبر مرکز روابط عمومی با اعلام اینکه طی روزهای اخیر افراد زیادی جهت اظهار نظر درخصوص وزیر بعدی با بنده تماس می گیرند، اظهار داشت: درخصوص وزارتخانه باید بعد از اینکه فردی به مجلس معرفی شد اظهار نظر کرد و مجلس جای صحبت های غیرکارشناسی نیست.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس با تکذیب مطالب مطالب منتشر شده منتسب به وی در مصاحبه با یک وب سایت، اظهار داشت: من اولاً اصلا چنین سایتی را نمی شناسم و این اولین باری است که اسم آن را از شما می شنوم و ثانیاً همچین مصاحبه ای با این محتوایی که الان خواندم را با هیچ سایتی انجام نداده ام.
 
بیاتیان با بیان اینکه مجلس جای حرف های غیرکارشناسی و اظهارنظرهای شعاری نیست، تصریح کرد: من به عنوان نماینده ای از یک منطقه محروم، درخصوص بحث مخابرات انتقادات زیادی دارم که شاید به مرحله سوال هم رسیده باشد، ولی این به این معنا نیست که ما حرف های غیرکارشناسی و یا مطالبی که به نقل از بنده در این وب سایت منتشر شده است، بزنیم.
 
وی در ادامه افزود: اتفاقاً کمیسیون صنایع و معادن باتوجه به اینکه کمیسیونی تخصصی است، با وزارت ارتباطات از جمله معاون و مدیرکل پارلمانی آن همکاری های پررنگی دارد و روزی هم که خود آقای نامی برای رای اعتماد در کمیسیون حاضر شدند، قبل از جلسه رای اعتماد در صحن علنی، بحث هایی درخصوص کارهایی که می بایست در این وزارتخانه صورت گیرد انجام شد و مطالبی با این محتوا از زبان بنده در این وب سایت مطرح شده است را کاملاً تکذیب می کنم و بازهم اعلام می کنم نه این سایت را می شناسم و نه با آن مصاحبه ای داشته ام.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه وزارت دفاع یکی از وزارتخانه های بسیار موفق است و دکتر نامی نیز از وزارت دفاع آمده اند، تصریح کرد: وزارت دفاع می تواند الگویی برای سایر وزارتخانه ها به ویژه وزارتخانه های تخصصی همچون وزارت ارتباطات و وزارت صنعت، معدن و تجارت که در یک فضای کاملاً غیرسیاسی، کارهای زیربنایی انجام می دهند باشد.
 
 بیاتیان در ادامه اظهار داشت: روزی که دکتر نامی به کمیسیون آمدند و طی جلساتی که در خدمتشان بودیم، این بحث مطرح شد که ایشان می تواند آن تحول را البته اگر زمان داشته باشند و مسئولیتشان ادامه دار باشد، در درون وزارت ارتباطات هم در مسیر رشدی که وزارتخانه ای مانند وزارت دفاع در آن قرار گرفته است، ایجاد کند.
 
نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی خطاب به رسانه هایی که به دلایل و غرایض شخصی رویه ای مشابه با این وب سایت را در پیش می گیرند اظهار داشت: این روش یک روش کاملاً ناجوانمردانه و غیر حرفه ای است که اسم آن را نمی توانیم روزنامه نگاری ، خبرنگاری یا هرچیز دیگری بگذاریم.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن ادامه داد: این رسانه ها اگر برای فرد خاصی یا ارگان خاصی در حال فعالیت هستند باید بدانند اگر نقدی دارند باید آن نقد را مطرح کنند و دلیلی ندارد دیگران را نفی کنند و هم با آبروی نمایندگان مجلس و هم وزارتخانه ای که وزیری در راس آن قرار دارد بازی کنند و به نوعی یک رفتار ناجوانمردانه را انجام دهند.
 
سید محمد بیاتیان در خاتمه خطاب به این وب سایت اظهار داشت: توصیه من این است که اگر واقعاً به دنبال مطرح کردن فردخاصی هستید و یا به دنبال زیرسوال بردن زحمات مجموعه ای هستید، این روش روش درستی نیست؛ من توصیه می کنم در یک فضای حرفه ای، این تکذیبیه را منتشر کرده و هم از نمایندگان مجلس و هم بدنه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شخص وزیر عذرخواهی کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.