August 14, 2013
23:49 چهارشنبه، 23ام مردادماه 1392
کد خبر: 56768

ارسال نامه ۲۸ درصد گران شد

مدیرعامل شرکت پست با اشاره تغییرات تعرفه آن دسته از سرویس‌های پستی که بیشتر توسط مردم استفاده می‌شود، میزان افزایش قیمت سرویس نامه در سال ۹۲ را اعلام کرد.
 
به گزارش فارس از 16 مرداد 92 تعرفه‌های جدید پستی سال 92 به شرکت پست ابلاغ شده است.
 
افزایش تعرفه در سرویس‌های پستی متفاوت بوده، اما به طور میانگین تعرفه‌ها 30 درصد افزایش یافته است.
 
در بین سرویس‌های پستی، برخی بیشتر مورد استفاده شرکت‌ها و امور تجاری است و برخی نیز برای مردم پرکاربردتر است و مردم با آنها سر و کار دارند.
 
محمدحسن کرباسیان مدیر عامل شرکت پست در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات فارس با تشریح تغییر تعرفه‌ سرویس‌های پر کاربرد پستی برای مردم، اظهار داشت: در بخش نامه‌های عادی و نامه‌های سفارشی که تعرفه بسیار پایین بود کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات با افزایش تعرفه‌ موافق کرد و تعرفه نامه شهری از 350 تومان به 450 تومان افزایش یافت که با 28 درصد افزایش تعرفه همراه بوده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.