اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

August 16, 2013
19:46 جمعه، 25ام مردادماه 1392
کد خبر: 56808

همراه اول در بورس درج شد؛ احتمال عرضه در روز دوشنبه

معاون شرکت بورس تهران گفت: با احراز شرایط انتقال شرکت همراه اول از بازار فرابورس به بورس اوراق بهادار تهران، نام این شرکت در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس درج شد.
 
محمدرضا عربی – معاون شرکت بورس اوراق بهادار تهران – در گفت‌وگو با ایسنا از درج همراه اول در بورس تهران خبر داد و گفت: شرایط انتقال همراه اول از فرابورس به بورس احراز شده و نام این شرکت به عنوان چهارصد و هفتاد و هفتمین شرکت پذیرفته شده در بازار دوم بورس و با نماد"همراه" درج شد.
 
وی در مورد زمان انجام معاملات همراه اول در بورس تهران گفت: موافقت سازمان بورس در این خصوص اخذ شده و پیش بینی می شود که در اوایل هفته آینده معاملات همراه اول به بورس تهران منتقل شود.
 
عربی با اشاره به اینکه شرکت ارتباطات سیار در روز بیست و نهم بهمن 91 در بورس تهران پذیرفته شد، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط شرکت بورس، در پایان روز شنبه نماد همراه اول در فرابورس متوقف شده و پس از انجام اقدامات فنی توسط شرکت
 
سپرده‌گذاری مرکزی، روز دوشنبه در صورت عدم بروز مشکل، نماد این شرکت به بورس تهران منتقل و معاملات آن به همان قیمت در بورس آغاز شود.
 
به گزارش ایسنا، در روز 28 آذرماه 89، پنج درصد از سهام همراه اول برای اولین بار در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شد و به قیمت 3495 تومان به فروش رفت.
 
سرمایه این شرکت با مالکیت 100 درصدی مخابرات ایران، معادل 2 هزار و 64 میلیارد ریال بوده و پس از حدود 2.5 حضور در فرابورس به قیمت 4 هزار و 508 تومان معامله می شود و 27 درصد از ارزش بازار فرابورس را در اختیار دارد که در صورت انتقال آن به بورس تهران از ارزش بازار فرابورس کاسته خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.