تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گوشی

September 23, 2013
20:43 دوشنبه، 1ام مهرماه 1392
کد خبر: 57630

تصاویر نسخه جدید اندروید منتشر شد

در حالی که از مدتی قبل اخبار فراوان در مورد نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید گوگل منتشر شد، منابع آگاه نخستین تصاویر از این محصول را که Android 4.4 KitKat نام گرفته است را منتشر کردند و تفاوت‌های آن نسبت به نسخه کنونی اندروید را نشان دادند.
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این نسخه از سیستم‌عامل اندروید در بخش رابط کاربری تفاوت‌های فراوانی نسبت به مدل کنونی دارد و علاوه بر این، بخش مخصوص پیام‌ها و همچنین برقراری تماس نیز در آن تغییر کرده است.
 
بخش مخصوص برقراری تماس در این رابط کاربری از نظر گرافیکی تغییر کرده است و کلیدها با خطوط باریک از هم متمایز شده‌اند و با نور ملایم نشان داده می‌شوند. در بخش پیام‌ها نیز سیستم کنترلی تغییرات فراوان کرده است. در حالی که در آخرین نسخه کنونی اندروید ابزارهای کنترلی پیام‌رسان در قسمت پایین قرار دارند، در نسخه بعدی این ابزارها به قسمت بالا و در سمت راست منتقل شده‌اند و نور این بخش نیز تغییر یافته است.
 
همچنین این سیستم‌عامل جدید تصاویر و آیکون برنامه‌ها در منوی اصلی خود را به صورت متفاوت نشان می‌دهد. این تغییر رنگ‌ها در قسمت اجرای هر یک از ابزار نیز دیده می‌شود.
 
این طور که منابع آگاه پیش‌بینی کرده‌اند، شرکت گوگل نسخه جدید سیستم‌عامل موبایلی خود موسوم به Android 4.4 KitKat را فصل دوم ماه اکتبر همراه با گوشی هوشمند Nexus 5 عرضه می‌کند.
 
Close window
 
Close window
 
Close window
 
Close window
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.