تلفن همراه

گوشی

December 1, 2013
8:19 یکشنبه، 10ام آذرماه 1392
کد خبر: 59149

گوشی ویندوزی 50دلاری عرضه شد

از روز جاری شرکت AT&T گوشی هوشمند یاد شده را در برخی فروشگاه‌های خود با این رقم به فروش می‌رساند و در مقابل، فروشگاه اینترنتی Windows Store هم به صورت آنلاین Lumia 520 را با قیمت 50 دلار در اختیار کاربران می گذارد.
 
 
تنها یک روز پس از معرفی رسمی گوشی هوشمند Lumia 525، ‌شرکت نوکیا قیمت مدل قبلی آن یعنی Lumia 520 را به میزان قابل ملاحظه کاهش داد تا فروش این محصول در بازار جهانی افزایش یابد.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت مخابراتی AT&T و فروشگاه رسمی Windows Store اعلام کردند که از روز جاری این گوشی هوشمند کاربردی را به قیمت 50 دلار به فروش می‌رسانند.
 
لازم به ذکر است که این رقم قیمت نهایی گوشی محسوب می‌شود و کاربر برای خرید Lumia 520 نیازمند انعقاد هیچ گونه قرارداد مخابراتی نیست.
 
گفته می‌شود که از روز جاری شرکت AT&T گوشی هوشمند یا شده را در برخی فروشگاه‌های خود با این رقم به فروش می‌رساند و در مقابل، فروشگاه اینترنتی Windows Store هم به صورت آنلاین Lumia 520 را با قیمت 50 دلار در اختیار کاربران می گذارد.
 
گوشی هوشمند Lumia 520 یکی از پرفروش‌ترین محصولات نوکیا محسوب می‌شود و این شرکت فنلاندی تاکنون اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام داده است که فروش آن را بیشتر می‌کند. اما انتخاب قیمت 50 دلاری برای این گوشی از مهم ترین اتفاقاتی محسوب می‌شود که می‌تواند فروش آن را از قبل هم بیشتر کند.
 
شرکت نوکیا هنوز قیمت نهایی Lumia 525 را عرضه نکرده است و البته کارشناسان می‌گویند که این شرکت فنلاندی نمی‌توان آن را چندان گران‌تر از Lumia 520 روانه بازار کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.