اپراتورها

تلفن همراه

December 11, 2013
19:51 چهارشنبه، 20ام آذرماه 1392
کد خبر: 59379

پوشش خط تلفن امداد دریایی توسط ایرانسل

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اعلام کرد: با توجه به استفاده بخشی از دریانوردان از خطوط تلفن همراه ایرانسل، با هدف امداد رسانی بموقع، پوشش خط تلفن 1550 روی این اپراتور اجرا و استفاده آن برای کاربران میسر شد.
 
 
به گزارش ایرنا، خط تلفن امدادی 1550 مدت دو سال است با هدف جست وجو و نجات بموقع دریانوردان روی خطوط تلفن ثابت و همراه اول بدون گرفتن پیش شماره ایجاد شده است.
 
هم اکنون با توجه به استفاده بخشی از دریانوردان از خط های تلفن ایرانسل، این امر برای کاربران این اپراتور نیز امکان پذیر شد. 
 
این خط تلفن امدادی متصل به مرکز هماهنگی جست وجو و نجات دریایی استان بوشهر است که پس از دریافت پیام اضطرار و موقعیت سانحه، با استفاده از شناورهای پیشرفته جست و جو و نجات (ناجی) و بالگرد اداره کل بندر و دریانوردی استان بوشهر، به دریانوردان و شناورهای حادثه دیده در خلیج فارس امدادرسانی می شود. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.