گوشی

December 30, 2013
18:26 دوشنبه، 9ام دیماه 1392
کد خبر: 59898

مارشال: افراد موفق بدون موبایل به جلسات کاری می‌روند

بر اساس نتایج حاصل از بررسی صورت‌گرفته توسط «مرکز آموزش تجاری مارشال» وابسته به دانشگاه کالیفرنیای جنوبی،‌ افراد موفق هرگز در جلسات کاری تلفن‌همراه خود را نمی‌آورند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از فوربز، در این بررسی همچنین مشخص شده است که متخصصان قدیمی و افرادی که درآمد بالاتری دارند هرگز در قرارهای ملاقات و جلسات کاری برای چک کردن پیامک و پست الکترونیکی سراغ گوشی‌ خود نمی‌روند.
 
در این مطالعه 554 کارمند متخصص تمام‌وقت با میانگین درآمد سالانه 30 هزار دلار حضور داشتند که در شرکت‌های با حداقل تعداد 50 کارمند فعالیت می‌کردند.
 
از این افراد در مورد نحوه استفاده از گوشی‌های هوشمند در جلسات رسمی و غیررسمی سوال شد تا پیرامون پاسخگویی به تلفن، نوشتن پیام، خواندن ایمیل، جست‌وجوی اینترنتی، و دیگر فعالیت‌های موبایلی توضیح دهند.
 
در پایان بررسی مشخص شد 86 درصد این افراد معتقدند که پاسخ دادن به تلفن همراه در جلسات رسمی کار نادرستی است و 84 درصد آن‌ها هم بر این باورند که نوشتن ایمیل یا پیامک حین این جلسات یک اتفاق اشتباه محسوب می‌شود.
 
بر اساس نتایج این بررسی، 76 درصد کارمندان متخصص اعلام کردند که خواندن ایمیل یا پیامک در جلسات کاری رسمی اشتباه است.
 
علاوه بر این 66 درصد افراد مذکور اعلام کردند که نوشتن ایمیل یا پیامک در هر نوع جلسه‌ای کار اشتباهی محسوب می‌شود و 22 درصد هم اظهار داشتند که استفاده از تلفن همراه به هر نوعی در هر جلسه‌ای اشتباه است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.