اپراتورها

تلفن همراه

January 5, 2014
15:22 یکشنبه، 15ام دیماه 1392
کد خبر: 60020

ایجاد کلوپ هواداران برای رامبد جوان و پژمان جمشیدی در همراه اول

«ارتباط مستقیم با رامبد جوان بازیگر و کارگردان با ارسال نام «رامبد» به شماره 2050، روزانه یک میلیون تومان جایزه.»
 
 
این پیامک مدتی است برای تعدادی از مشترکان همراه اول ارسال می‌شود تا از این طریق ارتباط مستقیمی میان مردم و هنرمندان و ورزشکاران برقرار شود.
 
پیش از این برای پژمان جمشیدی هم مشابه این پیامک به شماره برخی از مشترکان همراه اول ارسال شده بود.
 
جمشیدی در این باره توضیح داد: از طریق این پیامک‌ها اخباری که مربوط به کارم باشد دراختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و البته هدف اصلی من از حضور در چنین طرحی علاوه بر اطلاع‌رسانی مستقیم، جلوگیری از بروز هرگونه شایعه است.
 
این فوتبالیست و بازیگر ادامه داد: در این طرح براساس تعداد طرفداران هر شخص، مبالغی تقسیم می‌شود، به این ترتیب 7هفت درصد از سود به دست آمده به من می‌رسد که بخشی از آن را ماهانه به یکی از موسسه‌های خیریه می‌دهم.
 
پژمان جمشیدی درباره پاسخ‌دهی به مخاطبان خود هم گفت: هر دو سه روز یکبار سوالات مطرح شده از سوی طرفداران برایم ارسال می‌شود که بعد از آن پاسخ من به طور دقیق و کامل برای آن‌ها ارسال می‌شود.
 
رامبد جوان هم در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: تعدادی شرکت‌ وجود دارند که چنین خدماتی ارائه می‌دهند و از طریق همراه اول، یک کلوپ هواداران برای هنرمندان ایجاد می‌کنند. این شرکت‌ها پیام‌هایی را به صورت رندوم برای مشترکان همراه اول ارسال می‌کنند که اگر از سوی مخاطبان تایید شود هر ماه، چند خبر با موضوعات مختلف درباره آن فرد مشخص، برای آن‌ها ارسال می‌شود.
 
او افزود: برای من هم چنین کلوپی راه‌اندازی شده و طبق توافقات در روز مشخصی در دفتر شرکت هماهنگ‌کننده، مستقر می شوم و از طریق پیامک به سوالات مخاطبان جواب می‌دهم.
 
رامبد جوان این اقدام را برای افرادی که برنامه سازی می‌کنند سازنده دانست و گفت: از طریق این کلوپ هواداران می‌توانم بسیاری از مخاطبانم را درگیر پروژه‌های خود کنم و حتی از آن‌ها نظرخواهی کنم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.