تلفن همراه

گوشی

January 6, 2014
9:13 دوشنبه، 16ام دیماه 1392
کد خبر: 60046

عکاسی در اعماق آب به کمک گوشی هوشمند

اگر شما هم از علاقه مندان دنیای عکاسی هستید و دلتان می‌خواهد هر موقعیتی را در زندگی خود ثبت کنید مطمئناً لذت عکاسی زیر آب را با هیچ تفریح دیگری عوض نمی‌کنید. هرچند برای عکاسی زیر آب، دوربین‌ها و ابزارهای گرانقیمتی در بازار وجود دارد ولی بیشتر ما به دنبال ثبت این لحظات زیبا با بهایی بسیار کمتر هستیم.
 
این بار نیز طراحان عرصه تکنولوژی پا به میدان گذاشته و با تولید محفظه جدید آلومینیومی به نام Ovision این امکان را به شما می‌دهند که با آیفون 4، 4S و5 خود به عمق 91 متری بروید و عکس و فیلم تهیه کنید. تنها کافی است با برداشتن درپوش آلومینیومی این محفظه، آیفون خود را در آن جا داده و دوباره درپوش را ببندید.
 
برای اطمینان بیشتر هم دو قفل از جنس فولاد ضدزنگ، محفظه را کاملاً ضد آب می‌کند. این محفظه یک پنجره و جای لنز دارد و در جای صفحه نمایشگر آن نیز با کمک 4 فنر می‌توان دکمه‌ها را کنترل کرد بدون این‌که در محفظه باز شود و آب به گوشی شما نفوذ کند. با استفاده از دکمه‌ها و یک اپ ویژه می‌توانید آیفون را روی حالت فیلم یا عکس قرار دهید. بهای این وسیله کارآمد 140 دلار خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.