تلفن همراه

رگولاتوری

January 8, 2014
11:05 چهارشنبه، 18ام دیماه 1392
کد خبر: 60118

مهندس سبوحی قائم مقام و دکتر عباسی معاون صدور پروانه رگولاتوری شد

مراسم معارفه مهندس لطف ا… سبوحی بعنوان قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دکتر عباسی شاهکوه بعنوان معاون نظارت این سازمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، صبح امروز ایستنا برای نخستین بار از انتصاب دکتر داداش زاده بعنوان مشاور رگولاتوری و برگزاری قریب الوقوع مراسم معارفه قائم مقام و معاون جدید صدور پروانه این سازمان خبر داده بود.

براین اساس، مهندس لطف ا… سبوحی، معاون صدور پروانه، بعنوان قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی معرفی و دکتر عباسی شاهکوه نیز بعنوان جایگزین، مسئولیت معاونت صدور پروانه این سازمان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایستنا، این مراسم هم اکنون در حال برگزاری است.

 

بروز رسانی:

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در احکام جداگانه‌ای قائم مقام، معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه، معاون توسعه مدیریت و امور منابع و مشاور امور پژوهشی رگولاتوری را منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی، براساس این احکام لطف‌اله سبوحی به عنوان قائم مقام در امور هماهنگی، صادق عباسی شاهکوه به عنوان معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه، مازیار کشاورز به عنوان معاون توسعه مدیریت و امور منابع و غلامرضا داداش‌زاده به عنوان مشاور امور پژوهشی در مراسمی با حضور مدیران ستادی و مناطق رگولاتوری معارفه شدند.
 
براساس این گزارش علی‌اصغر عمیدیان در مراسم معارفه معاونین جدید گفت: در حال حاضر اتفاقات مهمی در حوزه ICT رخ داده است و دیدگاههای نو و واقع‌بینانه نسبت به جایگاه رگولاتوری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات وجود دارد و همه بخشهائی که پیش از این به عنوان نهادهای موازی یا رقیب در این حوزه ظاهر شده بودند الان به عنوان بازوی رگولاتوری در جهت تقویت بخش ICT با هم هماهنگ هستند.
 
وی افزود: سهم حوزه ارتباطات در بودجه کشور نشان می‌دهد نگرش قوه مقننه کشور به حوزه ICT نیز نگرش مثبتی است و از سوی دیگر همزمان با این تغییر نگرشها، انتظارات مردم و حاکمیت نیز از رگولاتوری به عنوان نهاد موثر در حوزه ارتباطات افزایش یافته است.
 
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: تغییرات مدیریتی انجام شده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی نیز در راستای استفاده از دانش، توانائی و تجربه مدیران باسابقه در این حوزه است تا هم جهت و هم سو با یکدیگر در جهت اعمال دیدگاههای حاکمیت و رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه رگولاتوری حرکت کنند.
 
وی تدوین سند راهبردی رگولاتوری را از اولویت‌های اساسی زمان حاضر اعلام کرد و گفت: سند راهبردی، میثاق مدیران و کارکنان و نقشه راه سازمان است و بر همین اساس شورای راهبردی رگولاتوری تشکیل شده و پیش‌نویس اولیه سند به زودی برای نظرخواهی از مدیران، کارکنان و صاحبنظران منتشر خواهد شد.
 
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی تدوین استراتژی‌های کوتاه و بلندمدت در حوزه صدور پروانه براساس تجربیات قبلی و افق آینده، آینده‌پژوهی و بازارسنجی پیش از صدور پروانه، ایجاد همگرائی میان حوزه‌های صدور پروانه، نظارت و بخش حقوقی، تعامل مثبت و سازنده با نهادهای مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، استفاده از ظرفیت‌های علمی- پژوهشی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، تدوین چارچوب و برنامه تعامل با اپراتورها با هماهنگی وزارت ارتباطات، استفاده کامل از ظرفیت‌های کارشناسی ستاد و مناطق را از ضرورت‌های حوزه بررسیهای فنی و صدور پروانه عنوان کرد.
 
عمیدیان با اشاره به اینکه مهمترین منبع و محور توسعه هر نهادی، نیروی انسانی آن است، گفت: توجه به آموزشهای تخصص محور، موثر در قالب طرح جامع آموزشی، مهندسی مجدد فرایندها و حذف فرایندهای زائد، توسعه نظارت هوشمند و الکترونیک از برنامه‌های مهم دیگری است که باید به آن پرداخته شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.