تلفن همراه

گوشی

January 16, 2014
3:54 پنجشنبه، 26ام دیماه 1392
کد خبر: 60296

معرفی گوشی های اکسپریا T2 Ultra و T2 Ultra دو سیمکارت

 
Sony Mobile Communications‏ (“Sony Mobile”)‏ امروز Xperia T2 Ultra، تکامل بعدی در طراحی تلفن‌های هوشمند با صفحۀ نمایش بزرگ، را معرفی کرد. Xperia T2 Ultra که به صورت ویژه با در نظر داشتن نیازهای مصرف‌کنندکان بازارهای رو به رشد در چین، خاور میانه، آفریقا و منطقۀ آسیا پاسیفیک طراحی شده است، بهترین فناوری‌های تصویربرداری و نمایش Sony را با کارآیی در طراحی پیشگامانه برای تولید تلفن هوشمند مبتنی بر Android و مجهز به LTE ۳  شگفت‌آوری در ردۀ قیمتی متوسط ، کنار هم می‌آورد.
 
Sony Xperia T2 Ultra
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کالوم مک‌دوگال، مدیر بازاریابی Xperia در Sony Mobile Communications گفت: « Xperia T2 Ultra از طریق ترکیب فناوری‌های پیشرفتۀ نمایش و دوربین در ردۀ خود پیشتاز خواهد بود. این تلفن هوشمند سرگرمی‌های صفحۀ بزرگ را در ابعادی به طور حیرت‌انگیز قابل حمل، کنار هم می‌آورد و همۀ این کارها را در عین ارائۀ قیمت مقرون به صرفۀ باورنکردنی انجام می‌دهد. صفحۀ نمایش بزرگ HD آن سرگرمی صفحۀ بزرگ در حال حرکت را ارائه می‌دهد و در عین حال کارآیی در طراحی به آن اجازه می‌دهد به عنوان قابل‌حمل‌ترین تلفن هوشمند با صفحۀ نمایش بزرگ باقی بماند.» 
 
سرگرمی باورنکردنی همیشه با شما
 
بخش‌های سرگرمی Sony برای چند دهه برخی از عالی‌ترین محتوای سرگرمی را ارائه داده‌اند و با Xperia T2 Ultra این تجربه‌ها یکپارچه‌تر از هر زمان دیگری خواهد شد. تازه‌ترین برنامه‌های رسانه‌ای Sony :  Album، WalkmanTM‎‏‎ و Movies، برای ارائۀ دسترسی آسان به سرگرمی‌های شگفت آور، محتوای آماده برای استفاده را با خدمات مبتنی بر رایانش ابری یکپارچه می‌کنند. برای کاربران در بخش عمده‌ای از منطقۀ آسیا پاسیفیک، این به معنای یکپارچه‌سازی محتوای آماده برای استفاده با Sony Entertainment Network و همچنین خدمات ذخیره‌سازی PlayMemories Online است این در حالی است که کاربران در چین از طریق Sohu به شبکه اختصاصی فیلم‌های Sony و نیز به Sony Zone، سرویس پخش MP3 با کیفیت بالای 320Kbps، دسترسی خواهند داشت.
 
Sony Xperia T2 Ultra
 
Xperia T2 Ultra برای ارائۀ نهایت استفاده از فیلم‌ها و آهنگ‌ها در عین حصول اطمینان از جدا نشدن کاربران از آنها، تعدادی از قابلیت‌های طراحی کلیدی را با یکدیگر ترکیب می‌کند تا توازن کاملی بین نیاز به صفحۀ نمایش بزرگ با قابلیت حمل و دوام باتری به وجود آورد.
 
صفحۀ نمایش فوق‌العادۀ  TRILUMINOS ۶ اینچی Xperia T2 Ultra با کیفیت HD  تا ۲٫۵ میلی‌متری لبۀ تلفن ادامه یافته است. این بدان معناست که نسبت اندازۀ صفحه به تلفن ٪۷۳٫۶ است. با این کار هم از فضای در دسترس نهایت استفاده به عمل آمده و هم باعث می‌شود که عرض تلفن از یک کارت اعتباری استاندارد بیشتر نباشد. علاوه بر این Xperia T2 Ultra هم باریک (۷٫۶ میلی‌متر) و هم سبک (۱۷۳±۱گرم بسته به تفاوت‌ مدل‌ها) بوده و به آسانی در جیب کت جا می‌گیرد.
 
صفحه‌های نمایش بزرگ و درخشان می‌توانند باتری زیادی مصرف کنند ولی این برای Xperia T2 Ultra مشکلی به حساب نمی‌آید. Sony با به کارگیری پردازشگری با مصرف باتری کارا، باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه حالت Battery STAMINA بی‌همتای Sony که برای صرفه‌جویی در مصرف باتری زمانی که به عملکردها نیازی ندارید، آنها را به طور خودکار خاموش کرده و وقتی به آنها نیاز داشتید دوباره آنها را روشن می‌کند، از آمادگی این تلفن هوشمند برای استفادۀ طولانی اطمینان حاصل کرده است.
 
دوربین نوآورانۀ اجتماعی هوشمند Sony
 
Xperia T2 Ultra دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است. بهترین دوربین در ردۀ خودش۲ که بهترین فناوری‌های تصویربرداری دیجیتال Sony را گرد هم آورده است تا به کاربران اجازۀ ثبت تصاویری باورنکردنی را بدهد. این دوربین با اکوسیستم جدید دوربین اجتماعی هوشمند Sony جفت شده است. با این موارد عکس‌برداری با تلفن همراه می‌تواند بسیار فراتر از عکس‌های سنتی برود.
 
سیستم دوربین اجتماعی هوشمند به برنامه‌نویسان اجازۀ تولید افزونه‌هایی برای دوربین که عملکرد آن را افزایش داده و نقش آن را دوباره تعریف می‌کنند، را می‌دهد. فهرست برنامه‌هایی که در زمان عرضه در دسترس هستند شامل موارد زیر است:
 
·         Portrait Retouch: Xperia T2 Ultra را به یک آینۀ مجازی تبدیل کرده و اجازۀ آزمایش تأثیر آرایش پیش از گرفتن عکس پرترۀ بی‌نقص را می‌دهد.
 
·         Collage: به شما اجازه می‌دهد با تغییر فرمت، چیدمان و پس‌زمینه، به طور مستقیم عکس‌ها را درون یک کلاژ عکس خلاقانه بیاندازید.
 
·         Background defocus: با جدا کردن عناصر جلوی زمینه و تار کردن پس‌زمینه، عکس‌هایی فوق‌العاده و بسیار عمیق بگیرید.
 
·         Timeshift burst: با گرفتن ۳۱ عکس در دو ثانیه هم پیش از و هم پس از فشردن کلید شاتر، از اینکه هر بار عکس بی‎نقصی را می‌گیرید، اطمینان حاصل می‌کند. پس از آن می‌توانید در بین عکس‌های گرفته شده پیمایش کنید تا بهترین آنها را انتخاب کنید.
 
·         Sweep Panorama: به آسانی عکس‌های پانورامای یکپارچه و باورنکردنی بگیرید. عکسی را بگیرید سپس تلفن را در جهتی که برای ثبت پانوراماهای با زاویۀ گسترده تنظیم کرده‌اید، حرکت دهید.
 
این موارد در کنار تعداد رو به رشد برنامه‌های شخص ثالث از طریق فروشگاه برنامۀ Sony Select در دسترس بوده و می‌توان از آنها به طور مستقیم از برنامۀ دوربین Xperia T2 Ultra استفاده کرد. در حال حاضر دوربین اجتماعی هوشمند شامل برنامه‌هایی برای خدمات مانند Evernote و Sphere می‌شود و تعداد بسیار زیاد دیگری نیز در طی ماه‌های آینده ارائه خواهند شد.
 
Xperia T2 Ultra در قلب اکوسیستمی متصل
 
کاربران با عملکردهای تک لمسی می‌توانند به طور آنی و آسان موسیقی، عکس‌ها، ویدیوها و فیلمهایشان را از Xperia T2 Ultra با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های Sony  که به NFC مجهز هستند، شامل بلندگو، SmartWatch، هدست بی‌سیم و تلویزیون، به اشتراک بگذارند.
 
Sony Xperia T2 Ultra dual
 
SBH52 هدست Bluetooth™‏‎‏ هوشمند و پویایی است که امکان مدیریت آسان تماس بدون دخالت دست را با یک‌بار فشردن در حالی که تلفن هوشمند را با خیال راحت در کیفتان قرار داده‌اید، فراهم می‌آورد.‏‎ این هدست همچنین زمانی که در حال لذت بردن از فیلم‌ها بر روی Xperia T2 Ultra هستید، صدای استریو را به شما ارائه می‌کند. نمایشگر OLED آن امکان مرور گزارش تماسهایتان، مشاهدۀ پیام‌های متنی‌ و اینکه چه کسی با شما تماس گرفته است را در اختیار شما قرار می‌دهد. و با طراحی شیک ساده‌گرایانه و ضد پاشش آب، می‌توانید از آن در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید. از آن به عنوان هدست موسیقی با کیفیت برای گوش دادن به موسیقی یا رادیوی داخلی و مستقل FM با RDS استفاده کنید.
 
جفت‌سازی و اتصال تنها با مماس کردن پشت Xperia T2 Ultraیا دیگر دستگاه‌های دارای NFC انجام می‌گیرد. قاب بازشوی SCR14 نه تنها صفحۀ شما را از خراش مصون نگه می‌دارد بلکه می‌توان از آن به عنوان یک پایۀ نگهدارنده به هنگام مشاهدۀ فیلم یا چت ویدیویی استفاده کرد. علاوه بر این حسگرهای هوشمند Xperia T2 Ultra به طور خودکار و به محض باز کردن روکش آن را روشن می‌کنند.
 
دو سیم‌کارت، بدون اغماض
 
مدل Xperia T2 Ultra dual از طریق به‌کارگیری نسل جدید فناوری تلفن همراه دو سیم‌کارتۀ Sony، تجربۀ جدیدی را ارائه می‌کند.کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را به طور مستقل با صداهای زنگ و تعویض تک لمسی بین سیم‌کارت‌ها پیش از تماس یا ارسال پیام متنی تنظیم کنند.
 
فناوری مدیریت دو سیم‌کارت Sony بدان معناست که کاربران می‌توانند هر دو سیم‌کارت را فعال نگه داشته و دیگر هیچ تماسی را حتی در هنگام مکالمه با یکی از سیم‌کارت‌ها از دست ندهند.
 
ویژگی‌های کلیدی Xperia T2 Ultra و Xperia T2 Ultradual
 
·         صفحۀ نمایش ۶ اینچی (720p) با TRILUMINOSTM و Mobile BRAVIA Engine 2 برای موبایل
 
·         دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با Exmor RS برای موبایل
 
·         دوربین جلویی ۱٫۱ مگاپیکسلی با Exmor R
 
·         دسترسی به اکوسیستم «تک لمسی» Sony  متشکل  از ۱۳۲ وسیلۀ جانبی با اتصال  NFC
 
·         پردازشگر چهارهسته‌ای ۱٫۴گیگاهرتزی Snapdragon با ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی(ورودی کارت حافظه Micro SD قابل افزایش تا ۳۲ گیگابایت)
 
·         باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی جاسازی شده با حالت Battery STAM
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.