اینترنت و شبکه

باندپهن سیار

تلفن همراه

گوشی

January 17, 2014
8:49 جمعه، 27ام دیماه 1392
کد خبر: 60319

51 درصد ایمیل‌ها در دستگاه‌های موبایلی باز می‌شوند

مرکز تحقیقاتی Litmus در یک بررسی جدید به این نتیجه رسیده است که این روزها بیشتر ایمیل‌ها در دستگاه‌های موبایلی باز می‌شود و به طور دقیق می‌تواند گفت کاربران در 51 درصد موارد پست الکترونیکی خود را روی دستگاه‌های موبایلی باز می‌کنند و در بقیه مواقع سراغ رایانه‌ها می‌روند.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این بررسی نشان داده است که بیشترین پست‌های الکترونیکی در سیستم‌عامل اندروید باز می‌شود و در بیشتر نقاط جهان بالاترین محبوبیت را برای انجام فعالیت‌های اینترنتی دارد.
 
مرکز Litmus برای به دست آوردن این نتایج 321 میلیون پست الکترونیکی باز شده را بر اساس اطلاعات جمع‌آوری شده از سراسر جهان مورد تحلیل قرار داده است.
 
"جاستین جردن"( Justine Jordan) مدیر بازاریابی مرکز Litmus گفت: «در اکتر 2013 مشخص شد که 48 درصد پست‌های الکترونیکی در دستگاه‌های موبایلی باز می‌شوند و بررسی کنونی رشد 3 درصدی در این زمینه را نشان می‌دهد».
 
او در ادامه توضیح داد: «در حال حاضر 31 درصد ایمیل‌ها در رایانه‌های رومیزی باز می‌شوند و این در حالی است که پست‌های الکترونیکی مبتنی بر وب هم 18 درصد این بازار را در اختیار دارند. این طور که به نظر می‌رسد، با پایان یافتن هر سال میلادی میزان محبوبیت دستگاه‌های موبایلی برای فعالیت‌های اینترنتی افزایش میابد. این فرآیند یکی از عواملی است که به خوبی نشان می‌دهد دستگاه‌ها و ابزارهای موبایلی تا چه اندازه نزد کاربران محبوب شده‌اند».
 
در نوامبر 2012 تنها 24 درصد پست‌های الکترونیکی در دستگاه‌های موبایلی باز می‌شد که این رقم هم‌اکنون به 51 درصد رسیده است. در مقابل، در نوامبر سال 2012 میلادی 29 درصد پست‌های الکترونیکی مبتنی بر وب باز می‌شدند که این رقم هم‌اکنون 18 درصد محاسبه شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.