اپراتورها

تلفن همراه

January 19, 2014
5:51 یکشنبه، 29ام دیماه 1392
کد خبر: 60333

مخابرات: خدمات جدید تصویری از شهریور آینده به مردم یزد ارائه می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد از ارائه خدمات جدید ارتباطات تصویری به مردم یزد خبر داد و گفت: این خدمات از شهریورماه سال آینده قابل ارائه به مردم یزد خواهد بود.
 
 
محمد مهدی مقوم، بعد از ظهر شنبه در مراسم ویژه تجلیل از برندگان همراه اول در یزد اظهار داشت: زیرساخت های مورد نیاز برای ارائه خدمات ارتباطات تصویری در یزد فراهم شده و پس از انجام مراحل آزمایشی، از شهریور ماه سال آینده آماده خدمات رسانی به مردم یزد در این زمینه هستیم.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد همچنین از افتتاح و بهره ‌برداری 100 طرح مخابراتی در ایام الله دهه فجر در سراسر استان یزد خبر داد و بیان کرد: این طرح ‌ها با اعتباری بالغ بر 78.5 میلیارد ریال بهره ‌برداری خواهد شد.
 
بهره برداری از 424 پروژه مخابراتی از سال گذشته تاکنون در یزد
 
مقوم عنوان کرد: در مجموع از ابتدای سال 91 تاکنون، 424 پروژه از سوی شرکت مخابرات استان یزد مورد بهره ‌برداری قرار گرفته است.
 
وی همچنین با اشاره به پیشتازی یزد در راه‌ اندازی طرح آی پی مدیال بیان کرد: یزد یکی از شش استانی بود که برای اجرای این طرح انتخاب شده و امیدواریم بتوانیم در دهه فجر امسال، این خدمت را به مردم ارائه کنیم.
 
مقوم همچنین خاطرنشان کرد: امسال برای ارتقا سیستم ‌های تلفن همراه در استان یزد 15 میلیارد تومان هزینه شد و سوئیچ ‌های قبلی جمع‌ آوری و جدیدترین تکنولوژی دنیا در این زمینه نصب شد.
 
56 هزار پورت دیتا در یزد نصب و راه اندازی شد
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر 56 هزار پورت دیتا در استان یزد نصب و راه ‌اندازی شده و شرکت ‌های PAP نیز در استان 51 هزار پورت منصوبه و 42 هزار پورت دایر دارند.
 
مقوم همچنین از راه ‌اندازی 511 سایت BTS در سطح شهر، جاده و روستاهای استان یزد خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر 97.5 درصد جاده‌های استان یزد زیر پوشش تلفن همراه قرار دارند.
 
وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 34 کیلومتر از جاده های استان و 10 کیلومتر از مسیر ریلی استان یزد نیز زیر پوشش تلفن همراه قرار گرفته است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد همچنین پوشش جمعیتی تلفن همراه در استان یزد را نیز 95.5 درصد اعلام کرد و یادآور شد: تمامی 21 شهر یزد و 636 روستای این استان در حال حاضر زیر پوشش تلفن همراه هستند.
 
رتبه نخست کشور در زمینه ضریب نفوذ تلفن روستایی از آن یزد است
 
وی ضریب نفوذ تلفن روستایی در استان یزد را نیز 38.7 درصد اعلام کرد و یادآور شد: استان یزد در زمینه نفوذ تلفن روستایی در کشور حائز رتبه نخست است.
 
مقوم همچنین از برقراری رومینگ تالیا در شبکه GSM روستایی خبر داد و خاطرنشان کرد: 9 سایت در این زمینه در استان یزد راه اندازی شده است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد همچنین یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون، بالغ بر 300 کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان یزد توسط شرکت مخابرات ایجاد شده است.
 
در این مراسم از حامد خاکسار و سیده محبوبه حسینی به عنوان دو برنده یزدی طرح‌های همراه اول تجلیل و طی مراسمی ویژه سوئیچ خودروی قشقایی به آنها تحویل شد.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان یزد نیز در این مراسم که با برگزاری جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) همراه بود، حضور داشتند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.