تلفن همراه

گوشی

January 20, 2014
9:30 دوشنبه، 30ام دیماه 1392
کد خبر: 60362

نوکیا در جست‌وجوی مدیرعامل

پیش‌بینی شده است همزمان با واگذاری کامل مرکز تولید گوشی و خدمات نوکیا به شرکت مایکروسافت در پایان مارس ۲۰۱۴، مدیرعامل جدید این شرکت فنلاندی به صورت رسمی معرفی شود.
  
به گزارش فارس به نقل از سلولار- نیوز، جست‌وجوی طولانی شرکت نوکیا برای پیدا کردن مدیرعامل جدید همچنان ادامه دارد و این طور که منابع آگاه گزارش داده‌اند، این شرکت فنلاندی جست‌وجوهای خود را در سیستم داخلی دنبال می‌کند و این در حالی است که درهای شرکت نوکیا برای مدیران خارجی نیز همچنان باز مانده است.
 
زمانی که نوکیا خبر واگذاری مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات خود به شرکت مایکروسافت را منتشر کرد، "استیفن ایلاپ"(Stephen Elop) که مدیریت گروه شرکت‌های نوکیا را برعهده داشت از سمَت خود برکنار شد. البته او همچنان به عنوان مدیر مرکز تولید دستگاه‌ها و خدمات نوکیا را در اختیار گرفت و طی چند ماه گذشته زیر نظر شرکت مایکروسافت اداره این بخش را انجام داد.
 
با این اتفاق شرکت نوکیا به دنبال انتخاب مدیرعامل جدید برای گروه شرکت‌های خود بود.
 
"راجیو سوری"(Rajeev Suri) مدیر مرکز مخابراتی NSN نوکیا را برعهده دارد که گفته می‌شود این مرکز پس از واگذاری بخش تولید گوشی به مایکروسافت حدود 90 درصد درآمدهای شرکت نوکیا را تامین می‌کند و احتمال می‌رود که او یکی از نامزدهای اصلی برای این موقعیت شغلی باشد.
 
"تیمو ایهاموتیلا"(Timo Ihamuotila) مدیر مالی نوکیا نیز از جمله افرادی محسوب می‌شود که منابع آگاه اعلام کرده‌اند برای در اختیار گرفتن پست مدیرعاملی روی او فکر شده است.
 
هنوز خبری در مورد گزینه‌های بیرونی که احتمال مدیرعامل شدن در شرکت نوکیا را در اختیار دارند خبری منتشر نشده است، اما باید توجه داشت که رقابت بین این دو مدیر داخلی برای در اختیار گرفتن سمَت یاد شده بسیار نزدیک است.
 
پیش‌بینی شده است که همزمان با واگذاری کامل مرکز تولید گوشی و خدمات نوکیا به شرکت مایکروسافت، مدیرعامل جدید این شرکت فنلاندی به صورت رسمی معرفی شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است این بخش از شرکت نوکیا تا پایان ماه مارس به صورت کامل در اختیار مایکروسافت قرار گیرد و هم‌اکنون این فرآیند مراحل قانونی و امنیتی خود را پشت‌سر می‌گذارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.