اینترنت و شبکه

باندپهن ثابت

فناوری اطلاعات

January 21, 2014
14:12 سه شنبه، 1ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60396

اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران شاتل عرضه شد

اپلیکیشن پورتال کاربران شاتل برای مدیریت حساب کاربران ویژه سیستم عامل اندروید عرضه شد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از شاتل، مشترکین ADSL و دیگر خدمات شاتل با استفاده از این اپلیکیشن که روی نسخه‌های 2.3 و بالاتر سیستم عامل اندروید قابل نصب و استفاده است، می‌توانند حساب اینترنت پرسرعت خود را مدیریت کنند.
 
کاربران به کمک این نرم‌افزار می‌توانند بسیاری از اطلاعات موجود در پورتال مشتریان شاتل شامل اطلاعات مشترک، تراز مالی، وضعیت فعلی، ترافیک باقی‌مانده، سابقه مالی، مصرف مشترک و… را بر روی گوشی تلفن همراه خود دریافت کنند. استفاده از این نرم‌افزار با نام کاربری و رمز عبور پورتال مشتریان شرکت شاتل امکان‌پذیر است.
 
همچنین با استفاده از این اپلیکیشن امکان پرداخت بدهی‌های بیش از یک هزار تومان از طریق تلفن همراه و تنها با وارد کردن شماره کارت و رمز دوم، برای کاربران فراهم شده است.
 
علاوه بر این، کاربرانی که از خدمات دیگر شاتل همچون کسپرسکی و تلفن اینترنتی (VoIP) استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم‌افزار به اطلاعاتی همچون کد فعال‌سازی، تاریخ شروع و پایان اشتراک دسترسی داشته باشند.
 
مشترکین شاتل می‌توانند نسخه اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران این شرکت را از نسخه تلفن همراه پورتال My.Shatel.ir یا وب سایت کافه بازار دریافت کرده و نصب کنند.
 
این اپراتور با برخورداری از بیش از 500 هزار مشترک اینترنت پرسرعت پس از ضرورت عرضه نسخه تلفن همراه پورتال کاربران (My.Shatel.ir)، نسبت به عرضه اپلیکیشن اندرویدی پورتال کاربران اقدام کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.