تلفن همراه

گوشی

February 5, 2014
19:18 چهارشنبه، 16ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60657

نخستین المپیک زمستانی موبایلی برای تماشاچیان جهانی

پیش‌بینی شده است که بخش اعظم تماشاگران مسابقات المپیک زمستانی 2014 در سایت‌های اینترنتی و دستگاه‌های موبایلی این بازی‌ها را دنبال کنند که البته این مسئله به معنی تماشا نکردن مسابقات در گیرنده‌های تلویزیون نیست.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار- نیوز، مسابقات المپیک زمستانی Sochi از تاریخ 7 تا 23 فوریه برگزار می‌شود و مدیران این اتفاق ورزشی بین‌المللی پیش‌بینی کرده‌اند که بخش عمده مردم از طریق اینترنت و دستگاه‌های موبایلی مسابقات را دنبال می‌کنند.
 
پیش‌بینی شده است که بخش اعظم تماشاگران مسابقات المپیک زمستانی 2014 در سایت‌های اینترنتی و دستگاه‌های موبایلی این بازی‌ها را دنبال کنند که البته یکی از پروفسورهای علوم ارتباطات در دانشگاه Akron گفت که این مسئله به معنی کنار گذاشتن روش‌های قدیمی و تماشا نکردن مسابقات در گیرنده‌های تلویزیونی نخواهد بود.
 
او خاطرنشان کرد که مردم در این جریان گیرنده‌های تلویزیونی را کنار نمی‌گذارند و در عوض تلویزیون‌ها از رسانه‌های اجتماعی سود می‌برند.
 
"تانگ تانگ"(Tang Tang) از اساتید دانشگاه Akron که در زمینه تجربه رسانه‌های چندپلتفورمی در طول مسابقات ورزشی مطالعه می‌کند، به این نتیجه رسیده است که مسابقات زمستانی Sochi "نخستین مسابقات المپیک کاملا موبایلی" خواهد بود بر این اساس می‌توان گفت که در طول برگزاری این بازی‌ها تعداد تماشاچیان در تلفن‌های همراه و رایانه‌های لوحی برای مسابقات زنده، دستیابی به اخبار ورزشی و حاضرین در شبکه‌های اجتماعی مربوطه از تماشاچیان تلویزیونی بیشتر خواهد بود.
 
با این وجود او اصرار دارد که گیرنده‌های تلویزیونی تماشاچیان خود را از دست نمی‌دهند و مردم به صورت همزمان از هر دو دستگاه بهره‌مند می‌شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.