اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

February 7, 2014
12:09 جمعه، 18ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60676

سامسونگ و سیسکو قرارداد 10 ساله منعقد کردند

سامسونگ و سیسکو از انعقاد قرارداد 10 ساله‌ای خبر دادند که طی آن از تمامی حق امتیازهای کنونی و اختراعاتی که بعدا به ثبت می‌رسانند به راحتی استفاده کنند و محصولات جدید خود را پیشرفته‌تر به دست کاربران برسانند.
شرکت سیسکو به عنوان بزرگترین تولیدکننده محصولات شبکه‌ای در جهان از امضای یک قرارداد همکاری جدید با سامسونگ خبر داد که به زودی نتایج حاصل از آن مشهود می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سلولار- نیوز، با انعقاد این قرارداد هر دو شرکت می‌توانند از حق امتیازهای همدیگر بهره‌مند شوند که این فرآیند می‌تواند طیف گسترده‌ای از محصولات و فناوری‌ها را تحت پوشش قرار دهد.
 
این قرارداد تمامی حق امتیازها و اختراعات کنونی هر دو شرکت و ابداعاتی که طی 10 سال آینده به ثبت می‌رسند را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
دان لانگ(Dan Lang) مدیر مرکز مالکیت معنوی سیسکو گفت: «نوآوری در فضای پرمشاجره کنونی معمولا سرکوب می‌شود. با امضای این قرارداد چندجانبه، سامسونگ و سیسکو گام‌های مهمی برای بهبود روند کنونی، توسعه نوآوری‌ها و آزادی در فعالیت‌های خود برداشته‌اند».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.