رگولاتوری

February 10, 2014
14:16 دوشنبه، 21ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60746

چهار انتصاب در مرکز ملی فضای مجازی

با صدور احکام جداگانه ای از سوی دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها، سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی، سرپرست اداره کل تدوین شاخص های ملی و توسعه فضای مجازی و مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی منصوب شدند.
 
انتصاب سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، طی حکمی از سوی مهندس محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، جناب آقای علی شیخ حسنی به سمت سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها منصوب شد.
 
متن حکم به این شرح است:
جناب آقای مهندس علی شیخ حسنی
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد معاونت فناوری مرکز ملی و با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ وظایف و مسئولیت های قبلی به عنوان  سرپرست اداره کل سیاستگذاری توسعه فناوری و زیرساخت ها منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال در پیشبرد اهداف و ماموریت های مرکز ملی فضای مجازی و انجام مسئولیت های محوله موفق باشید.
محمد حسن انتظاری
دبیرشورای عالی و رئیس مرکز ملی
 
انتصاب سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی
طی حکمی از سوی مهندس محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، جناب آقای محسن پازری به سمت سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی منصوب شد.
 
 
متن حکم به این شرح است:
جناب آقای مهندس محسن پازری
سلام علیکم
بنا به پیشنهاد معاونت تنظیم مقررات مرکز ملی و با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان، جنابعالی را با حفظ وظایف و مسئولیت های قبلی به عنوان  سرپرست اداره کل راهبردهای توسعه اقتصادی و تقسیم کار ملی منصوب می نمایم.
امید است با استعانت از پروردگار متعال در پیشبرد اهداف و ماموریت های مرکز ملی فضای مجازی و انجام مسئولیت های محوله موفق باشید.
محمد حسن انتظاری
 دبیرشورای عالی و رئیس مرکز ملی
 
انتصاب سرپرست اداره کل تدوین شاخص های ملی و توسعه فضای مجازی
طی حکمی از سوی مهندس محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، جناب آقای فرزاد بزازان به سمت سرپرست اداره کل تدوین شاخص های ملی و توسعه فضای مجازی منصوب شد.
 
مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی منصوب شد
طی حکمی از سوی محمد حسن انتظاری، دبیر شورایعالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی، سید محمد حسین پور به سمت مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی منصوب شد
 
 
متن حکم به این شرح است:
جناب آقای سید محمد حسین پور
سلام علیکم
با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمندتان جنابعالی را به سمت " مدیر کل ارتباطات و روابط عمومی " منصوب می نمایم .
 امیدوارم با استعانت از خداوند متعال، در انجام وظایف محوله به ویژه برقراری تعاملات و ارتباطات موثر با روابط عمومی قوای سه گانه، وزارتخانه ها، دستگاه ها، نهادها و سازمان ها و نیز رسانه های داخلی در انعکاس صحیح اخبار مرتبط با شورای عالی و مرکز ملی فضای مجازی، موفق و موید باشید.
محمد حسن انتظاری
دبیر شورای عالی و رئیس مرکز
 
پیش از این و در آذرماه سال جاری، آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در خبری با عنوان "مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در دولت‌های نهم و دهم؛ سرپرست روابط عمومی شورای‌عالی فضای مجازی شد" از این انتصاب خبر داده بود. 
به گزارش ایستنا، این دوران به سبب بازتعریف غلط از مفهوم رسانه و دسته‌بندی سیاسی و سلیقه‌ای رسانه‌ها به خودی و غیرخودی، پرچالش‌ترین تجربه رسانه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را به ارمغان آورد.
 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.