اپراتورها

تلفن همراه

February 11, 2014
6:41 سه شنبه، 22ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60786

بهره‌مندی مشتریان شرکتی MTN از پوشش‌دهی بهتر

مشتریان شرکتی MTN که شعب جهانی دارند، هم‌اکنون می‌توانند با سایر شعبات و کارکنان خود در سراسر جهان ارتباط برقرار کنند.
 
به گزارش آژانس خبی صنعت ارتباطات (سینا)، این امر با امضای قرارداد میان MTN و ارائه‌دهنده پیشروی خدمات مخابراتی بین‌المللی PCCW Global حاصل شده است و از این پس MTN می‌تواند پوشش شبکه خصوصی مجازی (VPN) جهانی‌اش را در کشورهایی از اروپا، آسیا و آمریکای شمالی که درحال حاضر در آنجا حضور ندارد، گسترش دهد.
 
الیا تسوروس، سرپرست واحد مشتریان شرکتی گروه MTN در این خصوص گفت: PCCW Global در سراسر جهان، پوشش‌دهی وسیعی دارد. این قرارداد به مشتریان شرکتی MTN امکان می‌دهد تا در گستره وسیع‌تری از خدمات این شرکت بهره‌مند شوند. در همین راستا، واحد مشتریان شرکتی MTN هم‌اکنون می‌تواند در کشورهای محل فعالیت PCCW به ارائه خدمات شبکه گسترده ارتباطی (WAN)، شبکه محلی ارتباطی (LAN) و همچنین مدیریت خدمات مودم بپردازد.
مایک ون‌دن برگ، معاون بازاریابی شرکت PCCW Global، در این خصوص گفته است که شرکت PCCW مشتاق است با MTN همکاری کرده و در جهت پاسخگویی به نیازهای روزافزون مشتریان شرکتی در آفریقا در زمینه ارتباطات جهانی فعالیت کند.
وی افزود: شبکه جهانی و راهکارهای سوئیچینگ چندلایه (MPLS) این شرکت ارتباط را با بیش از ۱۳۰ کشور و سه هزار شهر در سراسر دنیا میسر کرده است. ما از بابت این قرارداد بسیار خرسندیم زیرا می‌تواند ارتباط میان بازار رو به رشد سریع آفریقا با سایر نقاط دنیا را تسهیل کند.
MTN خدمات سراسری شبکه مجازی اختصاصی‌اش را سال گذشته راه‌اندازی کرده است و در شش کشور آفریقای جنوبی، کنیا، نیجریه، جیبوتی، تانزانیا و بریتانیا، فعالیت دارد.از آن زمان تاکنون، پنج کشور دیگر به این لیست افزوده شده‌اند که شامل غنا، ساحل عاج، اوگاندا، زامبیا و سنگال است.
تسوروس در این خصوص افزود: این راه‌حل‌های ابتکاری در جهت گسترش حوزه فعالیت و پوشش‌دهی MTN بطور کلی با هدف روشنایی بخشیدن به افق زندگی مشتریان شرکتی، اتخاذ شده است.
وی افزود که MTN طی ماه‌های پیش رو، به دنبال گسترش فعالیت خود در سایر بازارهای آفریقا است. سرویس شبکه مجازی اختصاصی جهانی MTN، به ارائه خدمات سطح سه MPLS، IP (Internet Protocol) و VPN با قابلیت اولویت‌بندی ترافیک مشتریان براساس هر برنامه کاربردی می‌پردازد.
بدین ترتیب، مشتریان می‌توانند در مواقع لزوم نیاز خود به داده و صوت را طبقه‌بندی کرده و همچنین می‌توانند انواع مختلف داده را در یک شبکه واحد ترکیب کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.